Numarul romanilor care petrec Pastele in afara granitelor continua sa creasca, in conditiile in care turistii profita de ofertele avantajoase pentru city break-uri in capitalele europene, cele mai cumparate destinatii in acest an fiind Praga, Roma si Lisabona, urmate de Milano si Atena, cu un buget mediu de 280 de euro, arata datele publicate joi de agentia Paravion.

Cel mai scump pachet vandut de Paravion in preajma sarbatorilor pascale din acest an a costat 1.040 euro de persoana, avand incluse biletele de avion tur-retur, sapte nopti de cazare cu demipensiune la un hotel de patru stele din Amman, Iordania, turul orasului, o excursie in Petra si jeep safari in desert, potrivit News.ro.

Insa cele mai vandute sunt city-break-urile la preturi mici.

„Situata pe pozitia a doua in topul preferintelor romanilor pentru aceasta minivacanta, capitala Italiei este si una dintre cele mai accesibile destinatii pentru perioada sarbatorilor pascale. Astfel, turistii care vor zbura in perioada aferenta catre Roma au achitat 180 de euro de persoana, tarif ce include transportul cu avionul tur-retur si doua nopti de cazare cu mic dejun inclus, la hotel de trei stele”, a declarat directorul general al Paravion, Remus Visan.

Totusi, sunt si multi turisti care opteaza pentru destinatii interne, iar bugetul mediu alocat de acestia este de 100 de lei pentru o noapte de cazare cu demipensiune, la hotel de trei stele.

”Cavnic, Gura Humorului, Vatra Dornei, Predeal si Baile Tusnad sunt statiunile preferate de cei care petrec Pastele in tara, acestea generand circa 35% din totalul vacantelor interne vandute de Paravion pentru perioada aferenta”, adaua mai spus Visan.

Sursa foto: Martinmark | Dreamstime.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri