Turistii straini au cheltuit aproximativ 1,3 miliarde de lei, o crestere cu 162,5 milioane de lei fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit Institutului National de Statistica. Datele statistice confirma, astfel, in mod oficial, dezvoltarea turismului din Romania.

In primul trimestru din 2019, un turist strain a cheltuit, in medie, 2912,9 lei in timpul sejurului in Romania. In comparatie, in 2018, valoarea sumei medii cheltuite de un turist strain a fost de 2383,5 lei.

“La nivel national, suntem la momentul la care Executivul actual a dovedit ca turismul este un sector prioritar care poate contribui din plin la cresterea economica! Pentru prima data dupa foarte multi ani, am dat startul unei noi politici de promovoare si de dezvoltare a sectorului. Am realizat noi clipuri de promovare a destinatiei turistice Romania. Am pus bazele unei campanii viitoare care sa ne asigure vizibilitate in mediul online. In acelasi timp, redeschidem birourile externe de promovare turistica pentru a beneficia de o promovare adaptata fiecarei piete in parte. Am redus fiscalitatea din domeniu pentru a incuraja investitiile. Sunt pasi pe care noi i-am facut pentru dezvoltarea turismului si a caror eficienta este acum confirmata de datele statistice prezentate astazi”, a declarat ministrul Turismului, Bogdan Trif.

In total, in primul trimestru al anului, turistii straini au generat incasari mai mari pentru industria romaneasca cu aproximativ 34 de milioane de euro, fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Citeste si:
Alin Burcea: Restricțiile din țară îi fac pe turiști să caute...
Alin Burcea: Restricțiile din...
Sursa foto: Shutterstock.com

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri