Asociatia Profesionala a Emitentilor de Tichete a lansat campania "Romania de vacanta", prin care propune romanilor destinatii mai putin frecventate, dar care au potential maxim pentru o vacanta de neuitat.

APET promoveaza continut original video si foto din Olt, Valcea, Suceava, Maramures, Bistrita-Nasaud, Targu-Mures, Buzau, Sibiu, in care vor fi prezentate atractii culturale si naturale menite sa-i determine pe romani sa descopere noi colturi ale Romaniei si sa porneasca intr-o noua experienta turistica.

" "Romania de vacanta" este povestea unei Romanii plina de resurse naturale, culturale si umane, gata sa-si intampine musafirii cu tot ceea ce are ea mai bun in toate regiunile tarii. Ca Asociatie care reuneste principalii emitenti de bilete de valoare, printre care si voucherele si cardurile de vacanta, credem ca este si de datoria noastra de a ne orienta utilizatorii, in plin sezon de vacante, catre locuri din tara care abia asteapta sa fie redescoperite si unde ar putea avea o vacanta de vis, cu mai multa liniste si regasire”, a declarat Elena Pap, presedinta APET.

Ministrul Turismului, Bogdan Trif, saluta initiativa asociatiei, care vine sa promoveze destinatii de vacanta din Romania in randul beneficiarilor de vouchere de vacanta.

"Voucherele de vacanta sunt un exemplu de politica publica eficienta de stimulare a unui sector de activitate si a economiei in ansamblu. Ministerul Turismului incurajeaza acordarea de vouchere de vacanta atat angajatilor de la stat, cat si celor din mediul privat, pentru a stimula turismul intern, iar initiativa APET contribuie la la distribuirea veniturilor din turism catre o plaja cat mai mare de operatori", a declarat Bogdan Trif.

Citeste si:
Voucherele de vacanta au scos la lumina economia neagra din turism
Min. Turismului: Voucherele...

Prin aceasta campaniei, APET isi doreste ca voucherele si cardurile de vacanta sa devina unul dintre instrumentele prin care turismul local devine mai echitabil, mai competitiv si mai sustenabil pe toata perioada anului. APET considera ca Romania are potential turistic in toate regiunile sale istorice, atat in plin sezon de vacante, cat si in extra sezon.

Acest proiect isi propune sa contribuie, alaturi de alte initiative, la schimbarea obiceiurilor de comportament si consum turistic prin popularizarea unor puncte de atractie care sa invite la un turism bazat pe explorarea naturii, a istoriei si a culturii, dimensiuni care se adauga nevoilor de divertisment si relaxare.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Turism »



Citeste si
Explozie a rezervarilor facute cu voucherele de vacanta