Romania de vacanta, un proiect turistic care promoveaza destinatiile mai putin frecventate

Asociatia Profesionala a Emitentilor de Tichete a lansat campania "Romania de vacanta", prin care propune romanilor destinatii mai putin frecventate, dar care au potential maxim pentru o vacanta de neuitat.

APET promoveaza continut original video si foto din Olt, Valcea, Suceava, Maramures, Bistrita-Nasaud, Targu-Mures, Buzau, Sibiu, in care vor fi prezentate atractii culturale si naturale menite sa-i determine pe romani sa descopere noi colturi ale Romaniei si sa porneasca intr-o noua experienta turistica.

" "Romania de vacanta" este povestea unei Romanii plina de resurse naturale, culturale si umane, gata sa-si intampine musafirii cu tot ceea ce are ea mai bun in toate regiunile tarii. Ca Asociatie care reuneste principalii emitenti de bilete de valoare, printre care si voucherele si cardurile de vacanta, credem ca este si de datoria noastra de a ne orienta utilizatorii, in plin sezon de vacante, catre locuri din tara care abia asteapta sa fie redescoperite si unde ar putea avea o vacanta de vis, cu mai multa liniste si regasire”, a declarat Elena Pap, presedinta APET.

Ministrul Turismului, Bogdan Trif, saluta initiativa asociatiei, care vine sa promoveze destinatii de vacanta din Romania in randul beneficiarilor de vouchere de vacanta.

"Voucherele de vacanta sunt un exemplu de politica publica eficienta de stimulare a unui sector de activitate si a economiei in ansamblu. Ministerul Turismului incurajeaza acordarea de vouchere de vacanta atat angajatilor de la stat, cat si celor din mediul privat, pentru a stimula turismul intern, iar initiativa APET contribuie la la distribuirea veniturilor din turism catre o plaja cat mai mare de operatori", a declarat Bogdan Trif.

Citeste si:
Kaufland oferă vouchere de vacanță pentru angajați
Kaufland oferă vouchere de...

Prin aceasta campaniei, APET isi doreste ca voucherele si cardurile de vacanta sa devina unul dintre instrumentele prin care turismul local devine mai echitabil, mai competitiv si mai sustenabil pe toata perioada anului. APET considera ca Romania are potential turistic in toate regiunile sale istorice, atat in plin sezon de vacante, cat si in extra sezon.

Acest proiect isi propune sa contribuie, alaturi de alte initiative, la schimbarea obiceiurilor de comportament si consum turistic prin popularizarea unor puncte de atractie care sa invite la un turism bazat pe explorarea naturii, a istoriei si a culturii, dimensiuni care se adauga nevoilor de divertisment si relaxare.

Despre autor

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri