Wizz Air, companie aeriana cu una dintre cele mai mici amprente de mediu din Europa, le cere companiilor aeriene clasice sa nu mai opereze cu locuri libere la clasa business pe zborurile mai scurte de cinci ore. "„Industria in ansamblu trebuie sa fie mai agresiva si sa "interzica clasa business" pe zborurile scurte!", a declarat CEO-ul companiei.

Pasagerii de la business class contabilizeaza un impact dublu asupra mediului din perspectiva emisiilor, fata de un pasager de la economy, iar industria este vinovata pentru mentinerea unui sistem invechit si ineficient. Wizz Air le solicita companiilor aeriene sa isi ia angajamentul de a interzice calatoria la clasa business pentru orice zbor mai scurt de cinci ore.

József Varadi, CEO Wizz Air Holding, a declarat: „Industria in ansamblu trebuie sa fie mai agresiva si sa "interzica clasa business" pe zborurile scurte. Totodata, lansam un mesaj catre pasageri sa faca alegeri informate cand isi rezerva un zbor. Vremea calatoriilor in stil vechi a apus, la fel si clasa business."

Flota cu o amprenta de mediu mai mica

Wizz Air opereaza in prezent cu cel mai mic nivel de emisii de CO2/pasager dintre toate companiile aeriene competitoare – 56,8g/pasager/km in octombrie 2019. Modelul de business ultra low cost WIZZ se bazeaza pe un grad de incarcare crescut (95% in primul semestru din 2020) si o configuratie optimizata de cabina, pentru a face transportul aerian sustenabil si pentru a reduce cat mai mult posibil emisiile de CO2/pasager.

Wizz Air s-a angajat sa reduca in continuare emisiile cu 30% pentru fiecare pasager in urmatorii 10 ani si lanseaza un apel catre alte companii sa faca la fel. Este o problema a industriei ce necesita solutii la nivel de industrie. Piata aeriana trebuie sa fie in ansamblu mai agresiva in ceea ce priveste obiectivele pentru a face cu adevarat diferenta.

Sursa foto: unsplash.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri