Oficiul Concurenţei din Ungaria (GVH) a amendat platforma online Booking.com cu 2,5 miliarde de forinţi (şapte milioane de euro), pentru practici comerciale neloiale, inclusiv reclame înşelătoare şi presiuni psihologice asupra consumatorilor, notează Agerpres.

Autorităţile de la Budapesta au stabilit amenda ţinând cont de veniturile din taxe de pe piaţa ungară ale companiei de servicii de rezervare online cu sediul în Olanda, în urma anchetei lansate în 2018.

„Booking.com B.V. este răspunzător pentru practici comerciale neloiale prin reclame înşelătoare, în care susţine anularea gratuită a unor sejururi, precum şi prin exercitarea de presiuni psihologice agresive pentru a facilita rezervări mai rapide", se arată în comunicatul GVH.

Reprezentanţii Booking.com nu au răspuns imediat solicitărilor pentru informaţii.

Anul trecut, Oficiul Concurenţei din Ungaria a amendat reţeaua de socializare Facebook cu 1,2 miliarde de forinţi (3,6 milioane de euro) deoarece a încălcat legea când şi-a făcut reclamă pe site, spunând că serviciile sale sunt gratuite.

Citeste si:
Rusia a amendat platforma Booking.com cu 175 milioane euro
Rusia a amendat platforma...

Clienţii nu trebuie să plătească pentru folosirea serviciilor, dar ei generează profit afacerii prin activităţile lor de utilizatori şi prin publicarea datelor lor, plătind, de fapt, pentru servicii, a apreciat Oficiul Concurenţei din Ungaria.

Sursa foto: xandro Vandewalle | Booking.com

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri