COVID-19 | Chei digitale și tacâmuri de unică folosință: Hotelurile Apex Alliance pregătesc măsurile de protecție pentru redeschidere

Cele trei hoteluri dezvoltate și administrate de Apex Alliance Hotel Management în București - Hilton Garden Inn Old Town, Hilton Garden Inn Bucharest Airport și Courtyard by Marriott Bucharest Floreasca – vor fi gata să își întâmpine turiștii prin implementarea unor măsuri semnificativ sporite de siguranță, odată cu ridicarea restricțiilor și cu revenirea cererii pentru cazare.

Cele trei hoteluri, care oferă un număr total de 678 de camere în zone din București – Centrul Vechi, Aeroportul Internațional Henri Coandă și zona de business din nordul Capitalei, vor fi dezinfectate de o companie certificată înainte de a-și redeschide ușile pentru turiști, prin proceduri avansate de dezinfecție aprobate de instituții abilitate în domeniu.

Ultimele două luni au fost o perioadă cum nu am mai întâlnit niciodată în sectorul turistic. Odată ce se va încheia pandemia, ne așteptăm ca cererea pentru cazare să crească din nou, chiar dacă într-un ritm mai lent. Angajații și oaspeții noștri stau la baza afacerii noastre și în prezent depunem eforturi semnificative pentru a implementa măsuri sporite de siguranță și noi concepte pentru întâlniri și evenimente, adaptate noului context în care trăim”, a declarat Gerhard Erasmus, CEO Apex Alliance Hotel Management.

De asemenea, oaspeții vor avea opțiunea de a-și face singuri curățenie în camere, stând astfel la distanță de angajații hotelului și câștigând puncte în conturile lor de membri, pe care le pot transforma ulterior în reduceri la cazările următoare sau la restaurantele hotelurilor. În cazul în care oaspeții optează pentru serviciile de curățenie oferite de hotel, angajații care se ocupă de acest lucru vor purta echipament de protecție.

Citeste si:
Check-in mobil și chei digitale. Un nou hotel se deschide în inima...
Check-in mobil și chei...

Una dintre cele mai importante măsuri de siguranță este păstrarea unui interval de 3 zile (72 de ore) înainte de cazarea următorului oaspete într-o cameră. De asemenea, un nou concept de mic dejun și de room service cu ambalaje de unică folosință, comandă prin telefon sau la restaurant va asigura distanțarea socială și contactul minim cu ceilalți oaspeți.

Măsuri de protecție în cadrul hotelurilor

Pandemia COVID-19 va schimba clar industria turismului, mai mult decât orice eveniment important din istoria recentă. Vom vedea modernizări ale hotelurilor și schimbări în proceduri și concepte. Ne așteptăm ca industria să înceapă să crească în vară, dar, în ansamblu, estimăm că sectorul turistic va înregistra o scădere cu 80% în acest an față de 2019. Este o parte a economiei care angajează peste 230.000 de oameni în România și are nevoie de un sprijin puternic din partea guvernului în această perioadă, a mai precizat Gerhard Erasmus.

Printre schimbările realizate în măsurile de siguranță ale hotelurilor dezvoltate și administrate de Apex Alliance Hotel Management se mai numără:

  • Creșterea frecvenței dezinfectărilor spațiilor publice ale hotelurilor,
  • Încurajarea folosirii cheii digitale, pentru a intra cât mai puțin în contact cu angajații hotelurilor,
  • Limitarea accesului în fitness center (odată cu redeschiderea), în funcție de suprafața acestuia,
  • Înlocuirea cănilor/paharelor din camere cu unele de unică folosință,
  • Utilizarea liftului de către o singură persoană/familie/cuplu care stă în aceeași cameră,
  • Utilizarea echipamentelor de protecție de către toți angajații hotelurilor.

Toate aceste măsuri se vor adăuga verificării temperaturii angajaților și a simptomelor respiratorii, gestionarea cozilor formate de turiști prin markere pe podea, pentru a asigura o distanțare de cel puțin un metru și așezarea meselor în restaurant (odată cu redeschiderea) pentru a asigura o distanță de cel puțin un metru între mese, dar și între scaunele așezate la aceeași masă.

Citeste si:
Lanțul hotelier Hilton va concedia aproximativ 2.000 de angajați
Consecințele crizei COVID-19....

Pe lângă cele trei hoteluri care sunt complet funcționale - Hilton Garden Inn Old Town, Hilton Garden Inn Bucharest Airport și Courtyard by Marriott Bucharest Floreasca - Apex Alliance Hotel Management dezvoltă în prezent alte două unități în București - Autograph by Marriott și Moxy by Marriott, ambele situate în zona Centrului Vechi, oferind peste 300 de camere în total.

Apex Alliance Hotel Management (AAHM) este un operator independent care se concentrează pe stabilirea și dezvoltarea parteneriatelor de lungă durată cu investitorii instituționali, proprietarii de hoteluri sau fondurile de capital privat, oferind în același timp servicii de management hotelurilor lor existente sau viitoare. Obiectivul AAHM, în calitate de operator independent, este să asigure relația dintre investitorii / proprietarii de hoteluri care nu sunt hotelieri și nu au experiență și cunoștințe de administrare a hotelului zilnic și lanțuri hoteliere internaționale care furnizează mărci prin acordurile de franciză. Compania deține și administrează hoteluri din România, Lituania, Letonia și Estonia.

Sursa foto: Shutterstock

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Citește și
FOTO | Cum a schimbat coronavirusul all inclusive-ul din hotelurile grecești
Setari Cookie-uri