Go Travel lansează, în parteneriat cu Hotelbeds, o campanie de Black Friday cu reduceri de până la 60% pentru 6.000 de hoteluri din toată lumea

Hotelbeds, unul dintre cei mai mari distribuitori de unități de cazare din lume în regim B2B și partener Go Travel, lansează o campanie globală Black Friday. Astfel, pentru rezervări efectuate în perioada 23 noiembrie – 6 decembrie, se oferă discount-uri de până la 60% aplicate tarifelor flexibile, valabile pentru check in-uri până la sfârșitul anului 2021.

În această campanie participă peste 6.000 de hoteluri, incluzând brand-uri internaționale ca Hilton, Accor, Hyatt, Marriott, Oyo, Best Western, Four Seasons, Barcelo, Melia, Be Live, IHG, Radisson, Wyndham și Carlton. 38 de hoteluri din România (București, Brașov, Cluj, Iași și alte orașe importante din țară) s-au alăturat inițiativei Hotelbeds.

Go Travel este una dintre cele mai mari agenții de turism din România, cu o experiență de 28 de ani în corporate travel. Cifra de afaceri a înregistrat aproape 27 de milioane de euro în 2019, în creștere cu 20% față de 2018. Sediilor din București și Chișinău s-a alăturat anul acesta un nou punct de lucru în Constanța, diversificând liniile de business ale companiei.

În acest context global dificil, multe companii de turism au decis să își restructureze activitatea, intrând într-un proces de autoconservare, în așteptarea unor vremuri mai prielnice activității noastre. Echipa Go Travel a ales însă să materializeze noi oportunități de dezvoltare, prin investiții în produse noi, adaptându-se cu agilitate și optimism la condiții de viitor impredictibil si incert.

Codruța Popescu, managing director al Go Travel

Citeste si:
Go Travel, crestere de 10 MIL. euro in 3 ani. Previziuni pentru 2019
Go Travel, crestere de 10...

Astfel, Go Travel a înființat, în acest an, Go Hotels, o divizie specializată ce se poziționează ca un wholesaler regional pe segmentul de rezervări hoteluri, prezentând soluții atât pentru segmentul corporate, cât și pentru cel de leisure. O platformă specifică acestui segment de business oferă accesul facil către un mix complex de hoteluri contractate direct și un portofoliu consolidat de hoteluri atrase prin parteneriate dezvoltate cu cei mai importanți furnizori globali.

Cred foarte mult în digitalizarea și automatizarea proceselor, în promovarea hotelurilor prin intermediul tehnologiei. Go Hotels este un proiect ambițios, ce va asigura noi canale de distribuție pentru partenerii noștri.

Iulian Beiu, director Go Hotels

Citeste si:
FOTO | Cum a schimbat coronavirusul all inclusive-ul din hotelurile...
FOTO REPORTAJ | Cum a...

Pentru lansarea diviziei Go Hotels, s-au asigurat surse de finanțare de peste 100.000 de euro în anul 2020 și sunt în derulare proiecte ce presupun investiții în tehnologie în valoare de peste 60.000 de euro în primul trimestru al anului 2021.

În prezent, Go Hotels gestionează un portofoliu de peste 700 de hoteluri contractate direct (în România și Republica Moldova), cu planuri tarifare negociate pentru clienți corporate și revânzători (tour operatori și agenții de turism).

Utilizând instrumente specifice de monitorizare a activității hotelurilor contractate, echipa Go Hotels negociază condiții comerciale adaptate situației prezente, oferind accesul partenerilor la peste 1.000.000 de hoteluri, 24.000 de rute de transfer și 18.000 de activități.

Go Hotels are o abordare regională, consolidând puterea de negociere și contractare într-un hub regional, urmând ca în 2021 portofoliul de hoteluri contractate direct să depășească 1.000 de unități de cazare, prin extinderea procesului de contractare si distributie în 7 noi țări: Bulgaria, Ungaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Bosnia, Macedonia.

Citeste si:
Black Friday la Blue Air: REDUCERI mari la toate zborurile
Black Friday la Blue Air:...

Sursa foto: Pixabay

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri