Un hotel din Mamaia a fost obligat de instanță să restituie unui client banii pentru un sejur ratat, aceasta fiind o decizie fără precedent în turismul românesc, scrie Digi24.

Procesul a fost deschis după ce turistul a fost nemulțumit de condițiile oferite de hotel și a făcut plângere în acest sens.

Bărbatul a cumpărat în 2019 un pachet de servicii, constând într-un apartament în regim all-inclusive cu o valoare de aproape 4.000 de lei.

Potrivit reclamantului, pe site-ul unității de cazare, reieșea că hotelul are camerele renovate și că totul era în stare impecabilă, dar, la momentul cazării, turistul a găsit cu totul altceva.

Hotelul i-ar fi propus acestuia să-l mute în altă cameră, dar omul a refuzat și a cerut restituirea prețului achitat.

Judecătorii au decis că hotelul trebuie să restituie reclamantului întreaga sumă de bani. Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri