Buget pentru promovarea turistică a Bucureștiului: cine preia ”frâiele” turismului în Capitală

Bucharest Tourism Board va coordona toate activitățile de promovare ale Capitalei, respectiv stabilirea obiectivelor și a planurilor de implementare în acest sens, odată cu stabilirea bugetului pentru București pe 7 mai.

”Pe 7 mai, s-a aprobat, în ședința Consiliului General al Municipiului București, Bugetul Primăriei Municipiului București În cadrul Bugetului consolidat a fost aprobat și un buget pentru Bucharest Tourism Board, pentru promovarea turistică a Municipiului București. Promovare de care este nevoie mai mult ca oricând. Bucharest Tourism Board și organizatiile membre multumesc Consiliului General pentru sprijin. Astfel, vom putea implementa, pas cu pas, strategiile și proiectele privind promovarea si dezvoltarea turistică a Capitalei”, declară Lucian Boronea, președintele interimar al Bucharest Tourism Board.

Proiectele prioritare ale Bucharest Tourism Board sunt:

  • crearea site-ului oficial de promovare turistică a Bucureștiului;
  • crearea unei platforme în care să poată fi încărcate și gestionate toate evenimentele, de orice tip, relaționate de București, indiferent de inițiatorul sau de organizatorul evenimentului;
  • crearea de aplicații mobile care să poată pune în valoare turismul local;
  • lobby pentru crearea unui Centru de Conferințe multifuncțional în București;
  • Bucharest City Pass, cardul turistic al Capitalei, cu reduceri și acces la transport, muzee, obiective turistice; puncte de informare turistică.

Bucharest Tourism Board va coordona toate activitățile de promovare ale destinației, respectiv stabilirea obiectivelor și a planurilor de implementare în acest sens.

“Vom colabora îndeaproape cu Direcția Cultură, Învățământ, Turism din cadrul Primăriei Municipiului București și vom stabili împreună ideile și proiectele care vor fi implementate, cel mai sigur, în 2022. Suntem convinși că Bucharest Tourism Board va constitui baza viitoarei Organizații de Management al Destinației (OMD) pentru București”, este de părere Călin Ile, președintele Federației Industriei Hoteliere din România (FIHR) și vicepreședinte al Bucharest Tourism Board.

Citeste si:
Rabla pentru electrocasnice: Bugetul pentru etapa III, epuizat în...
Rabla pentru electrocasnice:...

Înființată în urmă cu 8 ani, Bucharest Tourism Board este o asociație menită să coordoneze eforturile tuturor actorilor implicați în promovarea destinației turistice București. Membrii fondatori ai asociației sunt: Municipiul București, Asociația Națională a Agențiilor de Turism din România (ANAT), Camera de Comerț și Industrie a Municipiului București, Compania Națională de Transporturi Aeriene Române TAROM, Compania Națională Aeroporturi București, Federația Industriei Hoteliere din România (FIHR), Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA), Uniunea Națională a Transportatorilor Rutieri din România (UNTRR) și SKAL International București.

Sursa foto: Shutterstock
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri