Un antreprenor român a lansat o platformă cu reduceri la vacanțe

Pickatrip.ro, proiect lansat de antreprenorul Alex Filip, este prima platformă românească de sejururi și vacanțe la tarife reduse, chiar și cu 30-40% mai mici decât în sistemele de rezervări ale hotelierilor și agențiilor de turism. Pe lângă tarifele preferențiale, abonații Pickatrip.ro au parte și de numeroase extra beneficii: servicii și produse incluse pe lângă cazare, reduceri suplimentare în locații, activități gratuite oferite de gazde și multe altele. Rezervarea se face exclusiv online, prin câteva click-uri, direct pe platformă, iar abonații au la dispoziție 7 zile pentru o rambursare completă dacă vor să anuleze sejurul.

Partenerii platformei sunt locații, pentru început, doar din România, iar în viitor și din străinătate. Vorbim atât de locații de nișă, precum case tradiționale și conace istorice, cât și de pensiuni moderne și hoteluri de top. Iar ofertele sunt pentru toate gusturile și buzunarele. De exemplu, săptămâna aceasta este promovată următoarea ofertă la o pensiune de 4* din județul Neamț: 450 lei (în loc de 720 lei) pentru un pachet de trei nopți de cazare în iunie, în cameră dublă superioară, acces gratuit la diverse facilități, 20% reducere suplimentară la restaurant și o demonstrație de modelaj în lut oferită de un meșter local.

Pickatrip.ro poate fi testat gratuit, timp de 30 de zile, prin simpla creare a unui cont care oferă acces la toate beneficiile și vacanțele platformei. După această perioadă, costul va fi de 19 lei/lună pentru cei interesați să rămână abonați și să profite în continuare de ofertele săptămânale. Abonamentul poate fi anulat în orice moment, neexistând o perioadă contractuală.

Beculețul cu ideea Pickatrip.ro s-a aprins chiar în plin lockdown, când pandemia a dat de pământ cu turismul. M-am gândit atunci că industriei HoReCa, mai ales hotelurilor, îi va fi extrem de greu să revină la parametrii de dinainte. În plus, știam că turismul românesc se confrunta cu o problemă mai veche, încă dinaintea crizei generate de noul coronavirus. Și anume, gradul mediu de ocupare din structurile de cazare, de doar 35%, și media mică de înnoptare, de 2,3 nopți per turist român.

Alexandru Filip, fondatorul platformei Pickatrip.ro

Citeste si:
Povestea unui business cu jucării, pornit în plină pandemie
Povestea unui business cu...

Platforma s-a lansat în versiunea beta, în urma unei investiții inițiale minimale. Alexandru Filip și echipa sa au ca obiectiv crearea a 1.000 de conturi gratuite până la finalul lui iunie și atingerea a 2.500 de abonați loiali până la finalul anului. De asemenea, se dorește vânzarea a 20 de vacanțe pe lună, la un tarif mediu de 1000 lei/sejur. Printre obiectivele de anul viitor, când piața de turism se va apropia mai mult de normalul din 2019, se numără dublarea numărului de abonați și de vacanțe vândute, în paralel cu atragerea unei investiții private pentru dezvoltarea versiunii finale a platformei și pentru realizarea unei aplicații de smartphone.

Alexandru Filip are o experiență de 10 ani în antreprenoriat, turism și digital. Este proprietarul Casei Filip din Sarichioi, o casă tradițională de oaspeți din Delta Dunării, ridicată în urma unei investiții de 250.000 euro. Deține și conduce Eventur, o agenție de marketing full-service specializată în turism. În 2016 a fost cofondator Bucharest City App, o aplicație de timp liber cu 100.000 de utilizatori care a fost vândută în ianuarie 2020 unui operator de telefonie mobilă.

Citeste si:
Ce vedem pe TV, la un meci de fotbal: Adezivi si ansambluri...
Ce vedem pe TV, la un meci de...
Sursa foto: Shutterstock
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri