22 Iulie 2022

Un pasager a fost trimis de linia aeriană să-și ridice bagajele pierdute de cealaltă parte a Atlanticului



Criza din industria aviației nu pare să fie aproape de final, iar companiile aeriene continuă să-i pună pe pasageri în situații imposibile.

Jamie O’Grady, un pasager american al companiei American Airlines, a povestit pentru Business Insider cum s-a întors din vacanța în Europa fără bagaje, după ce linia aeriană i le-a rătăcit. A doua zi, a primit un mesaj de la un străin care i-a scris că i-a văzut bagajul pe aeroportul Heathrow de lângă Londra și i-a trimis și fotografii pentru a-și dovedi afirmația.

O’Grady a contactat American Airlines și le-a arătat pozele, iar reprezentanții companiei i-au spus să meargă să-și ridice singur bagajul, deși acesta era practic de cealaltă parte a Oceanului Atlantic. ”Vă sugerăm să mergeți la aeroport cât de repede posibil. Puteți arăta fotografiile echipei noastre de la bagaje, care vă va ajuta”, a fost răspunsul primit de pasager.

Americanul spune că bagajele sale nu aveau de ce să ajungă pe banda de la Heathrow, deoarece făcuse doar escală pe aeroportul britanic, la întoarcerea din Portugalia. Ca urmare, era răspunderea liniei aeriene să le transfere de la un zbor la altul.

Citește și: "Vara bagajelor pierdute". Criza geamantanelor rătăcite în aeroporturile din întreaga lume capătă amploare

În cele din urmă, American Airlines i-a trimis lui O’Grady unul dintre bagaje și, o săptămână mai târziu, și pe celălalt.



Citeste si