KLM lansează campania “Dream Deals’’, reducând prețul biletelor de avion în medie cu până la 40%. Vor beneficia de prețuri speciale peste 70 destinații din SUA, Canada și Caraibe campania fiind valabilă pentru biletele achiziționate până pe 28 septembrie 2022. Perioada de călătorie este până la sfârșitul lunii martie 2023.

Vedetele acestei promoții sunt destinațiile din

  • SUA - New York de la 456 euro, Chicago de la 496 euro, Miami de la 536 euro, Los Angeles de la 617 euro,
  • Canada – Toronto de la 491 euro, Montreal de la 495 euro,
  • Caraibe – St Martin de la 670 euro, Aruba de la 779 euro și Curacao de la 781 euro.

Tarifele au toate taxele incluse şi implică zborurile dus-întors din Bucureşti către destinaţiile vizate. Prețurile promoționale sunt disponibile atât la achizițiile făcute online, cât şi la agenţiile de voiaj şi touroperatorii autorizaţi.

KLM a fost înființată pe 7 octombrie 1919, fiind astfel cea mai veche linie aeriană din lume care încă operează sub numele său inițial. Transportând peste 34,1 milioane de pasageri și 621.000 de tone de marfă, KLM și KLM Cityhopper formează Grupul KLM. KLM este partener în Alianța SkyTeam, deservind în comun 1.063 de destinații în 173 de țări. Grupul KLM include și cele 2 subsidiare Transavia și Martinair, deținute în totalitate. Transavia este cea mai mare companie aeriană low-cost din Țările de Jos, transportând aproape 9 milioane de pasageri în 2018 și operează din Amsterdam, Eindhoven și Rotterdam.

După fuziunea cu Air France în 2004, KLM și-a păstrat identitatea, dar a urmat direcția grupului Air France-KLM, acesta operând 2 companii aeriene și 3 activități de bază (transportul de pasageri, marfă și întreținerea aeronavelor).

Sursa foto: unsplash.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri