”Conform prospectului de ofertă publică inițială, tranșa investitorilor de retail reprezintă 15% din ofertă, iar tranșa investitorilor instituționali reprezintă 85%. Dimensiunea finală a fiecărei tranșe a ofertei va fi decisă împreună de Cris-Tim Family Holding și Acționarul Vânzător (Rangeglow Limited), la recomandarea Co-Aranjorilor Mandatați, în funcție de volumul subscrierilor din partea investitorilor, după închiderea perioadei de ofertă”, a declarat Radu Timiș Jr., CEO Cris-Tim Family Holding.
Luni a fost ce-a de-a doua zi a IPO-ului Cris-Tim. La ora 11.30, tranșa de 4,06 milioane de acțiuni dedicată investitorilor de retail era deja subscrisă în întregime. Subscrierile au continuat să vină, iar până la finalul zilei s-au înregistrat ordine pentru 8 milioane de acțiuni CFH, adică dublu față de tranșa pe care retailul o avea alocată.
„Ne entuziasmează modul în care investitorii de retail au primit și evaluat oferta publică inițială a Cris-Tim Family Holding lansată vinerea trecută, pe 17 octombrie. Este foarte probabil ca o bună parte dintre acești investitori să fie consumatori de produse Cris-Tim, iar decizia lor de a subscrie în ofertă este o dovadă a lucrului bine făcut de către întreaga echipă Cris-Tim. Interesul crescut al investitorilor de retail este și o responsabilitate pentru noi pentru că reflectă încrederea pe care ne-o acordă. Ne bucurăm să îi avem alături de noi, atât în calitate de consumatori ai produselor noastre, cât și ca parteneri în dezvoltarea Cris-Tim Family Holding”, a spus Radu Timiș Jr.
Micii investitori subscriu în oferta Cris-Tim la prețul de 17,5 lei/acțiune, ceea ce înseamnă că aceștia au pus pe masă până acum 70 mil. lei.
Prețul final al ofertei va fi stabilit însă în funcție de ordinele trimise de investitorii instituționali, precum fondurile de pensii sau fondurile mutuale. Aceștia subscriu la un preț cuprins în intervalul 16,5 - 17,5 lei.
IPO-ul Cris-Tim are loc în perioada 17 - 29 octombrie.