Artesana deschide un magazin cu specialități în nordul Capitalei

Sursă foto: Artesana

Artesana deschide un magazin cu specialități în nordul Capitalei

Artesana, brandul românesc de lactate artizanale își deschide primul spațiu experimental, sub numele „Atelier Artesana”, în cadrul hipermarketului Carrefour Băneasa.

În cadrul atelierului, vizitatorii pot gusta diferite sortimente de brânzeturi. 

„Atelierul Artesana este pentru noi mai mult decât un magazin. Este o întoarcere la începuturile noastre, când mergeam cu lada frigorifică după noi la târguri și povesteam fiecărui client ce înseamnă o brânză adevărată. Am vrut să recreăm acel moment de apropiere și sinceritate”, a declarat Daniel Donici, fondator Artesana.

În noul spațiu din Carrefour Băneasa, consumatorii pot descoperi întreaga gamă de brânzeturi artizanale produse de Artesana: de la brânzeturi maturate cu trufe negre, nucă sau ierburi aromatice, la creme de brânză din lapte de vacă sau capră, sau specialitatea mediteraneeană pentru toate vârstele, fără sare adăugată - mató, dar și smântână cu 35% grăsime.  

Atelier Artesana este un format care pune accent pe experiență, degustare, interacțiune și educație alimentară

Toate produsele sunt realizate după rețete simple, din lapte integral, neomogenizat și pasteurizat, păstrând gustul autentic al laptelui 100% românesc, de la ferme din împrejurimile orașului Tecuci, județul Galați, acolo unde se află fabrica Artesana. „Atelier Artesana” este un format care pune accent pe experiență, degustare, interacțiune și educație alimentară.

Fondată în 2012, Artesana a fost primul producător de lactate 100% românești care a readus ambalajul de sticlă la raft. Produsele Artesana se găsesc astăzi în majoritatea rețelelor de supermarketuri, în rețele locale și magazine specializate din România, dar și în magazinele românești din diaspora, în țări precum Marea Britanie, Irlanda, Belgia, Luxemburg, Danemarca, Germania și Republica Moldova.

 

Personalizate pentru tine