Investitia lui Frunzetti vine dupa ce in toamna anului trecut antreprenorul online a vandut Floria.ro catre Zurich Broker.

La data anuntului vanzarii Floria.ro, Frunzetti a declarat ca va ramane consultant in businessul Floria.ro.

"Discutiile cu Rares Banescu, fondatorul Retargeting.ro, au inceput la finalului anului 2013. Mi se pare un proiect foarte util, practic, pentru cresterea ROI-ului si a ratelor de conversie ale magazinelor online, asa ca am decis sa investesc", spune Frunzetti.

Citeste si:

In prezent, Retargeting are 10 angajati, urmand ca numarul acestora sa creasca organic, in functie de numarul de clienti ai startup-ului lansat anul trecut. Investitia va fi directionata catre extinderea internationala (mare parte) si a dezvoltarii software-ului din spatele serviciului.

Frunzetii va fi activ in zona de dezvoltare internationala a proiectului si de "fine tuning" - descoperirea de elemente care ar putea creste ratele de conversii ale magazinelor online, "extrem de mici in prezent - de circa 1%", spune el.

Pretul serviciilor Retargeting variaza de la circa 200 de euro/luna pana la mii de euro, in functie de traficul magazinului si a abonatilor la newslettere.