eMag, cel mai mare magazin online din tara, deruleaza in aceste zile (25 – 27 iunie) campania „Revolutia preturilor", cu discount-uri la zeci de mii de produse din toate categoriile listate. In primele cinci ore de la deschiderea campaniei, eMag a inregistrat vanzari in valoare totala de 7 milioane de lei, adica de aproape trei ori mai mare comparativ cu valoarea vanzarilor generate intr-o zi intreaga obisnuita.

In acest interval, au fost plasate 13.000 de comenzi, iar o treime dintre acestea au venit de pe mobil. La ora 12:00, pe site-ul eMAG erau 40.000 de vizitatori.

„Startul campaniei Revolutia Preturilor a depasit chiar si cele mai optimiste asteptari ale noastre. Cu siguranta, aceasta campanie este a doua ca amploare dupa Black Friday la eMag si am reusit sa aducem clientilor nostri reduceri consistente la zeci de mii de produse", declara Violeta Luca, vicepresident&executive director eMag.

„In primele cinci ore de la startul campaniei, au fost vandute peste 2.000 de tablete la 99 de lei, 1.500 de telefoane mobile, 1.000 de pachete de Pampers si peste 300 de parfumuri", declara Violeta Luca.

Principalii concurenti ai companiei sunt Altex, Domo, precum si Cel.ro, PCGarage.ro sau EvoMag.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri