12 Septembrie 2014

eMag nu se opreste: retailerul intra pe segmentul home & deco si vrea vanzari de 30 mil. lei



eMag.ro, cel mai mare retailer online din Romania, a intrat saptamana aceasta pe segmentul home & deco, dupa ce luna trecuta compania a anuntat parteneriatul anului in online, alaturi de Mega Image.

In principalele sectiuni din aceasta categorie - Bucatarie si servire, Curatenie si intretinere, Mobilier, Saltele, Decoratiuni – sunt listate peste 10.000 de produse a 34 de vendori.

Gama permanenta in stoc raspunde celor mai diverse nevoi ale clientilor, de la cele personale la solicitarile din zona HoReCa, de la articole de baza la branduri precum Tefal, Vileda, Luminarc, Arcuisine, Bormioli, Fiskars, Tescoma, Brabantia, Gimi, Fackelmann, Dr. Oetker, Solingen, Curver sau Green Future.

Articolele din stocul propriu al eMag, care cuprinde in prezent 1.500 de produse, au termen de livrare de 24 de ore, iar comenzile in valoare totala de peste 90 de lei beneficiaza de livrare gratuita. Pentru celelalte articole, pragul mediu pentru livrarea gratuita este de 250 de lei/comanda, iar livrarile se efectueaza in maximum 48 de ore de la lansarea comenzii.

„Am ales sa lansam aceasta categorie acum din mai multe motive: oamenii revin din concedii cu idei, planuri si bugete noi pentru casa, se finalizeaza si constructiile incepute primavara si incep amenajarea si dotarea locuintelor. Estimam ca in primul an de la lansare, categoria Home&Deco va genera vanzari de aproximativ 30 de milioane de lei”, spune Violeta Luca, vicepresedinte si director executiv eMag.

eMag estimeaza afaceri de 262 de milioane de euro in acest an, in crestere cu 40% fata de anul precedent.



Citeste si