7 Noiembrie 2014

Bartosz Niwinski, director regional CEE al Hybris: In prezent nu mai exista un client tipic pentru solutiile noastre



In prezent nu mai exista un client tipic, daca inainte retailul era clientul principal, acum vorbim de o plaja larga de industrii care apeleaza la solutiile noastre: vorbim de distributie, telecom, productie, asigurari sau banci. Practic, orice business care intelege ca potentialii clienti si-au schimbat atitudinea.

In general companiile mari se arata mai interesate de aceste solutii, insa este o chestiune legata de o mai mare maturitate a acestor companii in zona de management al proceselor. Pentru a se implementa astfel de solutii companiile trebuie sa aiba o strategie foarte clara de transformare a modelului de business si proceselor, iar tehnologia ajuta acest lucru, a spus Niwinski la retailArena, eveniment organizat de Wall-Street.ro in parteneriat cu MasterCard, Evozon si PayU.

Implementarea unei platforme Hybris intr-un proiect tipic dureaza intre 6 si 9 luni.

Directorul regional al hybris a declarat ca in Polonia a inceput un nou val in eCommerce in care jucatorii din online au inteles ca magazinul nu este doar un site si trebuie sa si interactioneze cu consumatorul. Personalizarea este subiectul de pe buzele tuturor acum, a spus managerul din Hybris. De asemenea livrarea in aceeasi zi e Sfantul Graal.



Citeste si