Zece vedete, zece business-uri prin care "isi rotunjesc" veniturile: magazine online, baruri sau... reabilitari de fabrici
Pe langa banii din muzica, actorie sau televiziune, multe vedete (cu sau fara ghilimele, in functie de perceptii), isi deschid afaceri proprii. Magazine online, baruri sau chiar reabilitari de fabrici si gari, toate acestea sunt menite sa aduca venituri suplimentare persoanelor publice. Deseori, business-urile se sprijina pe notorietatea lor - din pacate, uneori aceasta notorietate nu este de ajuns.
Alex Goaga • 10 Februarie 2015 • eCommerce










Dana Rogoz
Catalin Botezatu
Mugur Mihaescu
Andreea Raicu
Malvina Cservenschi
Mihaela Radulescu
Sore Mihalache
Delia Matache, Dan Chisu si Cezar Dumitru
Antonia Iacobescu
Andreea Esca
Tanara vedeta si-a deschis recent un magazin online de produse pentru femei – lumanare aromatica, genti. Magazinul are inca putine produse dar, in viitorul apropiat, s-ar putea dezvolta intr-un veritabil business pentru ea.
Designerul Catalin Botezatu are de mai multi ani un magazin de haine - ce altceva? In 2013, magazinul (in general cu produse foarte scumpe) a generat afaceri de peste 500.000 de euro, dar a avut profit minim, de circa 8.000 de lei.
Actorul este proprietar al St. Patrick si al clubului The Tube din Centrul Vechi. Irish Pub Concept SRL a generat in 2013 afaceri de 1,12 milioane de euro dar a fost pe pierderi, de aproape 800.000 de euro.
Sursa foto
Vedeta Prima TV, Andreea Raicu, detine un magazin online de fashion, Shop.AndreeaRaicu.ro. In 2013, firma sa a generat venituri de circa 112.000 euro, la pierderi de circa 40.000 de euro.
Prezentatoarea TVR Malvina detine un magazin online de bijuterii, Malvensky.ro. Desi in 2013 avea cifra de afaceri mica, de doar 85.000 de euro, profitul business-ului ei s-a ridicat la 28.000 de euro, o marja de profit superioara altor colege de-ale ei.
Vedeta are deja un business cunoscut, atat datorita brandului personal cat si al publicitatii agresive facute de ea. PicioruGras.ro, magazin cu haine pentru copii, a inregistrat in 2013 afaceri de circa 285.000 euro, la pierderi de 132.000 de euro.
Cantareata Sore Mihalache si-a deschis si ea un magazin de fashion, "by Sore", Hard-Coeur.com. Interesant este ca pe site, incalcand reglementarile in vigoare, nu sunt trecute datele companiei.
Un altfel de business il au alte trei vedete din Romania, Delia Matache, Dan Chisu si Cezar Dumitru (autorul blogului Imperator Travel). TripMaker este o agentie de turism care intermediaza oferte pentru clienti. Similar cu business-ul Sorei Mihalache, datele companiei nu sunt vizibile pe site, si, mai mult, acesta pare abandonat, nefiind incarcat niciun videoclip nou din anul 2013.
Cantareata Antonia Iacobescu si-a lansat propria colectie de haine prin intermediul magazinului online Moja.ro, ce contine produse si ale altor designeri sau vedete. Miscarea vine dupa ce Antonia a incercat sa isi vanda pe cont propriu hainele si a esuat.
Andreea Esca, alaturi de sotul ei, francezul Alexandre Eram, s-au detasat de business-uri aparent tipice vedetelor si, prin intermediul companiei Andreea Esca SRL, urmaresc sa investeasca in Gara Lehliu, urmand sa o reabiliteze si, ulterior, sa repuna pe picioare intreprinderea Crinul, din localitate, specializata pe confectii. Fabrica, inainte de caderea comunismului in plina activitate, acum zace in paragina, parasita.
Te-ar putea interesa si: