IKEA, la ecomTEAM 2015: Vino sa afli informatii din "backstage-ul" retailerilor

Mihaela Muresan, marketing manager IKEA, va fi prezenta in prima zi a ecomTEAM 2015, urmand sa ofere amanunte despre provocarile ,dar si rezultatele intrarii retailerului de mobila in zona de online. Metro va fi prezent in cadrul evenimentului prin Ioan Burtea, eCommerce Manager. Update: Ca urmare a unor probleme de ultim moment, Ioan Burtea (Metro) nu va mai fi prezent la eveniment.

IKEA este o prezenta rara la evenimente, ecomTEAM oferindu-ti o rara ocazie de a discuta cu manageri din spatele gigantului suedez. De la Mihaela Muresan vei putea afla date interesante despre rezultatele companiei in online, ce prefera consumatorii in zona de eCommerce, cum se adapteaza un magazin de dimensiunile IKEA, dar si alte “dedesubturi” ale companiei.

Metro este de asemenea unul dintre cei mai relevanti jucatori traditionali care s-au extins in zona de eCommerce – compania germana este de altfel printre primele care au intrat, in Romania, in comert online din zona traditionala. Compania are deja patru ani de experienta in eCommerce.

Alaturi de IKEA si Metro veti putea interactiona cu speakeri renumiti, atat din Romania cat si din Marea Britanie, reprezentand companii precum Google, eMag, 2Parale, PayU, Metro sau QuickMobile.

Te asteptam pe 1-2 aprilie, la Brasov, la Hotel Kronwell, pentru cel mai important eveniment regional dedicat eCommerce-ului, ecomTEAM 2015, a cincea editie! Inscrie-te aici pentru a nu rata cel mai tare eveniment de comert online!

Citeste si:
IKEA, amendată cu un milion de euro pentru că și-a spionat angajații
IKEA, amendată cu un milion...

Magazinele online participante la ecomTEAM beneficiaza de reducere de 30% la preturile de lista. Restul participantilor beneficiaza de reducere de 15%, pana miercuri, 25 martie 2015.

ecomTEAM este un eveniment organizat de wall-street.ro si fondat de 2Parale.ro.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Setari Cookie-uri