Vanzarile online pentru IKEA Romania, filiala locala a celui mai mare retailer de mobilier si decoratiuni la nivel global, au ajuns in prezent la 10% a declarat pentru Wall-Steet.ro, Mihaela Muresan, director de marketing si comunicare al IKEA pentru Europa de Sud Est (Romania, Croatia, Serbia, Slovenia).

“Magazinul online a fost lansat in urma cu un an si jumatate si merge bine. Anul trecut a insemnat 8% din vanzari (n.red. in anul de catalog septembrie 2014 – august 2015), iar, de curand, am depasit 10%.”, a afirmat Muresan.

Produsele de mobilier, cele mai vanzari in online

Magazinul online al Ikea in Romania a fost lansat in iulie 2014. In anul de catalog septembrie 2014 – august 2015 IKEA a inregistrat vanzari de 424,5 milioane de lei in Romania, mai mult cu 12,3% fata de anul precedent.

„Este o oarecare diferenta intre ce se vinde online versus magazinul fizic. Pe online, produsele de mobilier inseamna 70% din vanzari, fata de magazinul fizic unde avem un oarecare echilibru de 55% mobilier si 45% accesorii. De asemenea, in magazinul electronic, produsele de mobilier care se vand bine sunt cele pentru dormitor, canapelele, mobilierul pentru bucatarie si pentru birou”, spune Mihaela Muresan.

Cel mai bine produs de mobilier vandut online este divanul Hemnes, care costa 1.230 de lei.

Citeste si:
IKEA lanseaza o sectiune pentru pasionatii de design
IKEA Romania lanseaza o...

In ceea ce priveste promovarea magazinului IKEA.com/ro, Mihaela Muresan spune ca nu exista o promovare strict pentru online, ci una facuta in paralel cu cea pentru unitatea din Baneasa.

„Nu avem o promovare intensiva a magazinului online, ea se face in concordanta cu magazinul offline, dar incercam sa lucram mai mult si mai bine pe zona crestere a ratei de conversie. Incercam sa identificam punctele in care consumatorul intra in contact cu produsele noastre si apoi ii retargetam. Pe toate canalele de digital, nu doar prin site. Pe social media, prin programmatic buying, prin Google Adwords. Aici incercam sa imbunatatim si sa crestem rata de conversie”, spune managerul IKEA.

ecomTEAM este un eveniment de comert electronic si marketing digital organizat de wall-street.ro si fondat de reteaua de afiliere 2Parale. Evenimentul este realizat in parteneriat cu FAN Courier si este sustinut de Vodafone, MasterCard, PayU Romania, DPD Romania, Valoris, Allpacka si ContentSpeed.

Citeste si:
IKEA România redeschide magazinele din București
IKEA România redeschide...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Citește și
Fashion Days lansează serviciul de retur cu banii pe loc
Setari Cookie-uri