Mihaela Muresan, IKEA Romania: Magazinul online a ajuns la 10% din vanzari

Vanzarile online pentru IKEA Romania, filiala locala a celui mai mare retailer de mobilier si decoratiuni la nivel global, au ajuns in prezent la 10% a declarat pentru Wall-Steet.ro, Mihaela Muresan, director de marketing si comunicare al IKEA pentru Europa de Sud Est (Romania, Croatia, Serbia, Slovenia).

“Magazinul online a fost lansat in urma cu un an si jumatate si merge bine. Anul trecut a insemnat 8% din vanzari (n.red. in anul de catalog septembrie 2014 – august 2015), iar, de curand, am depasit 10%.”, a afirmat Muresan.

Produsele de mobilier, cele mai vanzari in online

Magazinul online al Ikea in Romania a fost lansat in iulie 2014. In anul de catalog septembrie 2014 – august 2015 IKEA a inregistrat vanzari de 424,5 milioane de lei in Romania, mai mult cu 12,3% fata de anul precedent.

„Este o oarecare diferenta intre ce se vinde online versus magazinul fizic. Pe online, produsele de mobilier inseamna 70% din vanzari, fata de magazinul fizic unde avem un oarecare echilibru de 55% mobilier si 45% accesorii. De asemenea, in magazinul electronic, produsele de mobilier care se vand bine sunt cele pentru dormitor, canapelele, mobilierul pentru bucatarie si pentru birou”, spune Mihaela Muresan.

Cel mai bine produs de mobilier vandut online este divanul Hemnes, care costa 1.230 de lei.

Citeste si:
IKEA lanseaza o sectiune pentru pasionatii de design
IKEA Romania lanseaza o...

In ceea ce priveste promovarea magazinului IKEA.com/ro, Mihaela Muresan spune ca nu exista o promovare strict pentru online, ci una facuta in paralel cu cea pentru unitatea din Baneasa.

„Nu avem o promovare intensiva a magazinului online, ea se face in concordanta cu magazinul offline, dar incercam sa lucram mai mult si mai bine pe zona crestere a ratei de conversie. Incercam sa identificam punctele in care consumatorul intra in contact cu produsele noastre si apoi ii retargetam. Pe toate canalele de digital, nu doar prin site. Pe social media, prin programmatic buying, prin Google Adwords. Aici incercam sa imbunatatim si sa crestem rata de conversie”, spune managerul IKEA.

ecomTEAM este un eveniment de comert electronic si marketing digital organizat de wall-street.ro si fondat de reteaua de afiliere 2Parale. Evenimentul este realizat in parteneriat cu FAN Courier si este sustinut de Vodafone, MasterCard, PayU Romania, DPD Romania, Valoris, Allpacka si ContentSpeed.

Citeste si:
Grupul care deţine IKEA, 4 MLD euro în proiecte de energie...
Grupul care deţine IKEA...
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Setari Cookie-uri