Ikea Romania a avut 32.800 de comenzi online in primul an de la inaugurarea serviciului, reprezentand 7% din vanzarile totale. Din comenzile plasate pana la 30 iunie 2015, majoritatea produselor comandate online au fost piese de mobilier (80%). In magazinul online se pot achizitiona peste 85% dintre produsele din gama Ikea.

Ikea a anuntat totodata ca va reduce miercuri pretul pentru serviciul de colectare a produselor atat in magazin, cat si pentru comenzile online, de la 49 lei la 29 lei. De asemenea, pretul transportului catre Bucuresti si judetele Ilfov si Prahova va scadea de la 1 leu la 0,75 lei pe kilogram, pentru comenzile plasate in magazin si online, relateaza Mediafax.

Ikea este o companie de retail mobilier si decoratiuni, de origine suedeza, fondata in 1943 de Ingvar Kamprad. Marca a fost inregistrata in 1943, in Suedia. Magazinul Ikea din Romania a fost al 253-lea deschis in a 35-a tara, in martie 2007. Pana in unitatea 2010 a fost operata in sistem de franciza locala, iar dupa aceea Ikea Romania a devenit parte din Ikea Group.

Magazinul din Baneasa a inregistrat vanzari de 468,4 milioane lei (106 milioane euro) in anul de catalog 2014, 1 septembrie 2013 - 31 august 2014, in crestere cu 6,4% fata de anul anterior. Magazinul a fost vizitat de 3,23 milioane persoane in perioada analizata, cu 30.820 mai multe fata de anul precedent, acestea achizitionand 13,2 milioane de produse. Dintre acestea, 60% au fost obiecte de mobilier, iar 40% accesorii si decoratiuni. In iunie, Ikea a cumparat un teren de 13,7 hectare pentru al doilea magazin din Romania, tot in Bucuresti, in zona bulevardului Pallady din sectorul 3. La nivel mondial, retailerul suedez are peste 350 de magazine.

Sursa foto: IKEA/Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri