Retailerul eMag.ro a introdus in marketplace produse de fashion – rochii, pantofi, genti, accesorii, atat pentru femei cat si pentru barbati. Retailerul isi extinde astfel prezenta, devenind, incet-incet, un adevarat mall online. Intrarea in zona de fashion a fost anuntata in premiera la emisiunea WALL-STREET 360.

eMag.ro, cu afaceri de circa 300 de milioane de euro, acopera in prezent principalele categorii de produse din eCommerce-ul romanesc – electroIT, carti, produse pentru copii, gradinarit, sport. Printre brandurile prezente pe eMag.ro se numara Lacoste, Nissa, Celio, La Femme, Lashez sau Gabor.

“Pregatim intrarea pe segmentul fashion de noua luni. Spre comparatie, pregatirea proiectului de supermarket s-a intins pe durata unui an de zile, in timp ce pregatirea altor lansari de categorii a durat trei luni. In zona de comercial&marketing lucreaza 10 angajati doar pe fashion”, spunea Violeta Luca in emisiunea WALL-STREET 360.

Categoriile de produse sunt "Imbracaminte femei", "Incaltaminte femei", "Genti si accesorii femei", "Imbracaminte barbati" si "Accesorii barbati". Alte magazine online care livreaza, printre altele, si fashion, sunt Elefant.ro si Cel.ro.

Vino la ecomTEAM 2015 pentru a avea ocazia de a adresa intrebari CEO-ul eMag, Violeta Luca! Evenimentul va avea loc pe 1-2 aprilie, la Brasov, Hotel Kronwell.

Citeste si:
­eMAG investește 300.000 de euro într-un program de dezvoltare a...
­eMAG investește 300.000 de...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri