13 Noiembrie 2015

Alexandru Jijian, Evozon: Vreau continut personalizat. Sa nu mai primesc oferte la robot de bucatarie daca eu ma uit dupa un monitor



Retailerii ar trebui sa ofere continut consumatorilor, sa nu mai trimita emailuri despre roboti de bucatarie daca interesul clientului este pentru monitoare, a declarat Alexandru Jijian, omnichannel strategy director in cadrul companiei de dezvoltare software Evozon.

„Mi-as dori sa existe continut personalizat pentru fiecare consumator si putem sa facem asta cu instrumentele necesare. Nu zic sa nu mi se mai zica <<Sarut-mana>> in email, dar daca cineva a vazut ca sunt interesat de un monitor, mi-ar placea sa primesc o oferta adaptata. Pentru ca s-ar putea sa nu fiu interesat de un storcator de fructe sau robot de bucatarie”, a explicat managerul in cadrul Retail Arena.

RetailArena este un eveniment organizat de Wall-Street.ro si sustinut de Evozon Systems & Hybris, an SAP Company. Partenerii Omnichannel Day sunt Vodafone& MindSpeed, iar cele doua module de discutii sunt sustinute de Media Galaxy, respectiv DPD Romania. Partenerii Innovation & Marketing Day sunt VISA, Microsoft si Telekom Romania. Sponsorii evenimentului sunt Carrefour, PepsiCo, Q InStore Radio, Netopia MobilPay si SEO Monitor.



Citeste si