Google a anuntat ca va amplifica efectele algoritmului care ofera ranking preferential site-urilor care sunt mobile friendly, lansat pe 21 aprilie 2015. Modificarile vor incepe din luna mai a anului curent.

Astfel, efectele se vor resimti in mod pozitiv pentru site-urile care sunt deja mobile friendly sau care vor deveni intre timp; in paralel insa, site-urile care nu sunt inca usor de accesat de pe terminale mobile vor fi depunctate, aparand pe locuri inferioare in motorul de cautare american.

Update-ul va fi lansat treptat, astfel incat nu se vor vedea efectele imediat si subit. Specialistii cred ca acest update va avea, per total, efecte mai mici decat update-ul initial, poreclit „Mobilegeddon”.

Daca vrei sa afli daca site-ul tau este mobile friendly, poti folosi instrumentul pus la dispozitie chiar de Google.

Vino la ecomTEAM 2016 si afla mai multe despre cum sa iti optimizezi site-ul!

Citeste si:
Google acord─â un grant de 200.000 de euro unui ONG din România
Google acord─â un grant de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din sec╚Ťiunea eCommerce »



Citește și
Retailerul de mobil─â Scandinavian Design House a lansat magazin online
Setari Cookie-uri