Prada a fost intotdeauna un brand care „a rezistat” intrarii in online, insa compania de fashion italiana a facut, in sfarsit, pasul catre eCommerce. Prada va incepe sa vanda online prin magazinele Net-a-porter si Mytheresa.com.

Blog-ul de fashion WWD a scris ca, incepand pe 15 iulie, Net-a-porter va lansa oferta Prada dinainte de toamna – genti, pantofi si alte bunuri de lux. In aceeasi zi, si Mytheresa.com va incepe sa vanda colectia pentru toamna.

„Prada este brandul pe care orice magazin ar dori sa il vanda, dar doar cateva pot, si suntem onorati sa facem parte din acest grup select”, a spus Federico Marchetti, CEO la grupul Yoox Net-a-porter. „Deschide un intreg nou capitol pentru ambele grupuri”.

Compania de fashion a incheiat de asemenea un parteneriat exclusiv cu Chanel, prin care vinde bijuterii.

Grupul Yoox Net-a-porter a anuntat recent ca estimeaza venituri anuale in crestere cu 17-20%, pana in 2020.

Citeste si:
Forever 21 a inchis magazinul din Sun Plaza
Forever 21 a inchis magazinul...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
90% dintre romani ar cumpara mai mult daca ar putea alege ora livrarii