9 Septembrie 2016

Cel.ro: laptop-urile pierd suprematia, pentru prima oara



Oficialii retailerului online Cel.ro declara ca pana in prezent vanzarile anului 2016 au adus schimbari importante in preferintele consumatorilor si anume cresterea pe telefoane este de peste 80% fata de anul trecut, laptop-urile pierzand, pentru prima oara, suprematia.

Oficialii retailerului online declara ca este primul an in care categoria de laptopuri nu mai detine titlul de cele mai vandute produse, inregistrand chiar o scadere de 6%. Aceasta categorie a fost detronata de cea a telefoanelor mobile care au inregistrat anul acesta o valoare mai mare a vanzarilor.

Dintre brandurile spre care se orienteaza cel mai des consumatorii, Samsung este in topul preferintelor cu 40% din vanzari, urmat la diferenta destul de mare LG cu 10% si Apple cu 7%.

Trendul de crestere a fost inregistrat pe mai multe categorii de produse. Cea mai notabila crestere apartine categoriei de aere conditionate unde s-au vandut peste 3000 de produse, cresterea fiind de peste 400% fata de 2016. Este urmata de categoria de electrocasnice mari cu o crestere de 300% si electrocasnicele mici -> 200%.

Acestora li se adauga categoriile de parfumuri si auto care au inregistrat in prima jumatate a anului 2016 cresteri de peste 200%. Per total, cresterea pe primele 7 luni este de 45% atat ca numar de facturi, cat si ca valoare.

Pe site-ul www.cel.ro intra lunar aproape 3 milioane de vizitatori, cam de 3 ori traficul dintr-un mall. Accesarile de pe mobil au crescut cu peste 40% fata de anul trecut ajungand sa reprezinte in luna august 45% din traficul de pe Cel.ro.

Principalii concurenti ai companiei sunt eMag.ro, PCGarage.ro, EvoMag.ro, dar si jucatori traditionali precum Altex si Flanco.



Citeste si