Flanco si evoMAG au dat startul reducerilor cu ocazia Black Friday pe data de 1 noiembrie, insa pregatesc reduceri si mai mari incepand cu 18 noiembrie, au anuntat cele doua companii.

Flanco, unul dintre cei mai mari retaileri autohtoni de produse IT&C, electronice si electrocasnice, a anuntat ca anul acesta compania organizeaza cel mai mare eveniment de cumparaturi al anului in perioada 1-20 noiembrie, cu reduceri de pana la 80% pentru un stoc de 300.000 de produse, conform News.

La Flanco, Black Friday va avea loc atat online, pe site-ul retailerului, cat si in cele 118 magazine din toata tara.

”Dupa o perioada in care Black Friday a fost asimilat cu sarbatoarea americana a reducerilor de pret, treptat a devenit mai degraba o perioada in care retailerii acorda reducerile maxime pentru un numar foarte mare de produse”, a declarat directorul general al Flanco, Dragos Sirbu.

Flanco are o experienta de sase ani de Black Friday si a decis sa extinda perioada reducerilor la aproape trei saptamani. Retailerul a pregatit stocuri de peste 100.000 de televizoare, 50.000 de telefoane, 100.000 de electrocasnice mici si 70.000 de electrocasnice mari. Si in acest an, Flanco ofera clientilor posibilitatea achitarii produselor in rate. In plus, clientii pot opta pentru un credit obtinut pe loc, fara adeverinta de salariu. Anul trecut, vanzarile in rate au reprezentat nu mai putin de 20% din total, reiese din date transmise de retailer.

In acelasi timp, retailerul online magazinul online de produse IT evoMAG, detinut de firma Evolution Prest Systems, a demarat intre 1 si 4 noiembrie prima runda de promotii cu ocazia Black Friday. O parte importanta dintre clientii romani care vor face cumparaturi cu ocazia Black Friday aleg sa plateasca in rate direct catre magazine, fara dobanda.

Valoarea medie a cosului de cumparaturi pentru comenzile achitate in rate este intre 800 si 1.000 de lei, semnificativ mai mare fata de valoarea medie a comenzilor inregistrate in mod obisnuit pe site, arata datele evoMAG.ro.

„Prin prima runda de Black Friday vrem sa testam apetitul romanilor pentru reduceri semnificative si este, in acelasi timp, un test pe care il facem sa ne punem la punct pentru runda finala de Black Friday din 18-20 noiembrie”, a declarat proprietarul evoMAG, Mihai Patrascu.
Reducerile disponibilie pana pe 4 noiembrie vizeaza peste 6.500 de unitati, din aproape toate categoriile de produse existente pe evoMAG.ro.

Cele mai multe dintre produsele aflate acum la promotie nu vor fi inlcuse in oferta de Black Friday din perioada 18-20 noiembrie. Reducerile de anul acesta din perioada de Black Friday vor viza aproximativ 25.000 de produse si vor cuprinde aproape toate categoriile de produse existente pe evoMAG.ro.

Magazinul online comercializeaza peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de ingrijire personala, sport & fitness si produse destinate nou-nascutilor. evoMAG a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 18,5 milioane euro, iar magazinul online este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane. Principalii competitori ai retailerului sunt eMAG, Cel.ro si Elefant.ro.

Sursa foto: A. and I. Kruk / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri