Retailerul online Elefant.ro intentioneaza sa se extinda semnificativ in urmatorii doi ani, la nivel european, si are in plan atragerea unei noi runde de finantare in tehnologie, spune Ion Sturza, unul dintre actionarii companiei, citat de SeeNews.

„Vrem sa ne extindem in afara Romaniei si a Moldovei. Bulgaria este una dintre principalele tinte, urmata de Ungaria si Polonia”, a precizat Sturza.

In luna mai a acestui an, Republica Moldova a fost prima tara in care Elefant.ro si-a extins operatiunile, prin inaugurarea unui punct de ridicare a coletelor si un site dedicat. Cu toate acestea, Republica Moldova, un stat „sarac si cu o populatie de 3 milioane de consumatori” reprezinta o piata secundara pentru retailer, a adaugat Ion Sturza.

„A avea hub-uri sau depozite este un lucru invechit, furnizorul trebuie sa fie capabil sa livreze cel putin in modul cross-docking (n.red. o practica in logistica prin care marfa incarcata intr-un container este transferata direct din tren intr-un camion fara a fi necesara depozitarea)”, a mai spus omul de afaceri, care in 1999 a ocupat functia de premier al Republicii Moldova.

Elefant.ro a anuntat in luna iulie ca fondul de investitii Axxess Capital a achizitionat un pachet minoritar de actiuni, ulterior retailerul obtinand o injectie de capital de 5,5 milioane de euro care sa sustina cresterea anuala a business-ului de peste 50%. In ultimii ani, Elefant.ro a atras mai multe runde de finantare din partea actionarilor sai – Frisbourg Capital, Catalyst Romania si 3TS Capital Partners.

Citeste si:
Se apropie Ziua Indragostitilor.Unde poti merge cu cateva sute de euro
Se apropie Ziua...

Potrivit lui Sturza, Elefant.ro are in plan atragerea mai multor runde de finantare in urmatorii doi ani pentru dezvoltarea tehnologica a business-ului si pentru atingerea obiectivului de vanzari de cateva sute de milioane de lei.

Elefant.ro este unul dintre cei mai mari retaileri online, cu o baza de 600.000 de clienti si peste 30 de puncte de livrare la nivel national. Anul trecut, compania a afisat o cifra de afaceri de 17 mil. euro, in crestere cu 60,4% si pierderi de 2,5 mil. euro, mai mari cu 53% fata de 2014.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Coffee 2 Go: 15 noi francize si extindere in afara tarii in 2020
Setari Cookie-uri