La ora 13.00, eMag anunta ca eMag se apropie de pragul de 200 de milioane de lei. Anul trecut, compania a vandut de 202 milioane de lei, intr-o zi. Cel mai probabil acest record va fi depasit in urmatoarele ore.

Contactata de wall-street.ro, Roxana Magopet, marketing si PR manager FAN Courier, a precizat ca au existat intalniri din timp intre curier si reprezentantii magazinelor online unde au fost facute estimari de volum si au fost luate masurile necesare pentru onorarea in timp a comenzilor din aceasta perioada.

"Ne asteptam la aceste volume, depinde foarte mult acum de felul in care vor gestiona magazinele online situatia - impachetarea si livrarea produselor spre curieri. Avem mobilizati 5.070 de angajati in toata reteaua, 2.000 de curieri permanenti. Suntem pregatiti", a explicat Magopet.

La randul lor, oficialii DPD sustin ca au suplimentat personalul cu 37%. “DPD Romania este 100% pregatita sa livreze toate volumele generate de Black Friday in termenul comunicat clientilor. Am luat toate masurile necesare in acest sens: avem flota, spatiul logistic si curierii pregatiti. Am suplimentat tot personalul cu 37%, iar maine dimineata, la prima ora, iesim in livrare", au precizat reprezentantii DPD.

PayU Romania anunta ca volumul tranzactiilor a ajuns la 37,5 milioane de lei, atingand 75% din volumul de anul trecut. Numarul de tranzactii a ajuns la 48.836, iar valoarea cosului mediu a ajuns la 769 de lei.

Citeste si:

Tranzactiile au fost realizate din 46 de tari. “Vedeta zilei” este o plata inregistrata din Insulele Cayman, in valoare de 45 de lei.

"Daca anul trecut varful de tranzactionare a fost de 200 de tranzactii pe minut, acum depasim acest varf, avand in medie 240 de tranzactii pe minut", declara Marius Costin, country manager PayU Romania.

Statistici "la minut" de la eMag.ro:

  • 1 milion de vizite au venit de pe desktop, 1,4 milioane din mobil.
  • Timpul mediul petrecut pe site - 14 minute.
  • Rata de conversie - 15,4% (extrem de mare! Se simte ca este Black Friday!)
  • 38.000 de comenzi sunt deja pe drum, spre clienti, din totalul de 160.000.

Traficul din mobile la FashionDays.ro s-a ridicat, spre dimineata, la 70%, stabilizandu-se la aceasta ora la circa 55% din total.

Poate surprinzator, 45% din comenzi au fost realizate de barbati. Lenjeria intima a fost cea mai cautata categorie, cantitativ, spun oficialii companiei, pentru wall-street.ro.

Pe FashionUP.ro, volumul de produse vandute pana la ora 12 este de peste 6000 , cu un numar de varf de 7230 utilizatori in timp real. In cele 12 ore de la lansare au fost 150 de mii de vizitatori si cumparaturi in valoare de 1 mil lei. Cosul mediu de cumparaturi a fost de 280 lei. Cel mai scump produs vandut este un ceas pentru barbati in valoare de 4000 lei.

Live-blogging de la sediile eMag si PayU.