23 Noiembrie 2016

Bilant Black Friday la Quickmobile: Peste 500.000 de vizitatori unici si vanzari de 6 milioane de lei



Quickmobile, magazin online de tehnologie, a vandut, la editia de anul acesta a Black Friday, gadget-uri, dispozitive mobile si accesorii in valoare de 6 milioane lei. Intregul stoc pregatit de tech retailer in intervalul 18 - 20 noiembrie a fost redus cu pana la 90% si a atras peste 500.000 de vizitatori unici pe Quickmobile.ro si QuickmobileShop.com.

Potrivit datelor companiei, peste 65% din totalul vizitatorilor care au accesat platformele Quickmobile au facut-o de pe dispozitive mobile. In ceea ce priveste comanda medie de BlackFriday, aceasta s-a ridicat la 600 lei, fata de 1.000 lei, comanda medie zilnica, avand in vedere reducerile consistente aplicate.

“Am avut parte de un Black Friday fantastic. Ne-am atins toate obiectivele, iar din punct de vedere tehnic nu am avut nicio sincopa. Investitiile in pregatirea tehnica a platformelor au dat rezultate. Drept urmare, nu cred ca gresim daca spunem ca am fost printre putinele magazine online care se pot lauda ca au fost live pe toata durata Black Friday. O alta satisfactie este numarul foarte mare al vizitatorilor unici pe care i-am atras, majoritatea de pe mobile. Avem clienti quick si smart, care apreciaza viteza si eficienta”, declara Tudor Tiboc, General Manager Quickmobile.

In topul produselor achizitionate s-au aflat smartphone-urile iPhone 6S, Samsung Galaxy S7 si smartwach-urile Apple Watch.

„Ne-a impresionat si numarul foarte mare de folii de protectie din sticla si huse vandute, lucru care ne arata ca clientii nu achizitioneaza doar produsele premium, ci au grija sa le si accesorizeze corespunzator”, adauga General Manager-ul Quickmobile.

Potrivit acestuia, comanda cu cea mai mare valoare plasata anul acesta de Black Friday s-a ridicat la peste 20.000 lei, pentru o drona de ultima generatie si un MacBook.

In ceea ce priveste modalitatatile de plata alese de clientii Quickmobile, peste 25% dintre comenzi au fost achitate online, cu cardul, fapt care arata, inca o data, increderea de care se bucura serviciile companiei. Din totalul tranzactiilor online realizate, doar 1% au fost in rate.



Citeste si