“Suntem incantati ca un business de talia eMag sa devina profitabil. Acest lucru va fi un catalizator pentru a recunoaste si valoarea celorlalte active”, a declarat Bob Van Dijk, CEO al Naspers, vineri.

Afacerile eMag au crescut exploziv anul trecut, cu 128%, pana la circa 865 milioane de euro, insa pierderile au atins 38 de milioane de euro, in crestere cu peste 40% fata de 2015, conform informatiilor publicate pe Ministerul de Finante.

Van Dijk a subliniat ca cinci ani de investitii masive in eCommerce incep sa renteze, acest lucru trebuind sa dovedeasca investitorilor ca aceste active sunt mai valoroase decat cred ei.

Divizia de classified-advertising, care include Avito din Rusia, va deveni profitabila in anul fiscal curent. Serviciul de plati online PayU este de asemenea aproape de break even, in timp ce eMag atrage din ce in ce mai multi reselleri in marketplace si un numar din ce in ce mai mare de clienti, atat in Romania cat si in Bulgaria, Ungaria si, mai nou, Polonia.