Black Friday 2017, Craciunul si Ziua Nationala a Romaniei impulsioneaza puternic vanzarile Samsung in trimestrul patru al anului. Cresterea importantei Black Friday se face simtita – daca in urma cu cativa ani ultimele trei luni acopereau 40% din vanzari, acum ne apropiem de 45% sau chiar 50%, in functie de categoria de produse, spune Victor Armaselu, director consumer electronics la Samsung Romania.

“Anul acesta, de Black Friday, ne asteptam sa vindem foarte bine televizoare – si in special cele de 40 si peste 40 de inci. Pe partea de frigidere conteaza foarte mult compartimentarea, insa clientii pun accent si pe felul in care arata, daca fac parte dintr-un set, de exemplu”.

Pe partea de smartphone-uri, Galaxy S7 beneficiaza de o oferta puternica la eMag (1.499 de lei), insa romanii asteapta si reduceri la terminale chiar mai noi, desi reducerile sunt mai mici. “Circa 5% din consumatori sunt very early adopters, interesati de ultimele tehnologii. Multi cumpara si din impuls, deci important este sa oferim o gama cat mai variata de produse, accesorii, produse complementare”, mai spune Victor Armaselu.

Afla din emisiune cum decurg negocierile dintre producatori si retaileri, daca Romania ar mai putea "inghiti" inca o sarbatoare similara cu Black Friday (Singles' Day din China), dar si ce vanzari estimeaza compania de Black Friday 2017.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri