FashionDays.ro a inregistrat, de BlackFriday 2017, vanzari in valoare de 1 mil. de lei in primele 15 minute de la lansarea campaniei, conform oficialilor companiei, pentru wall-street.ro. Pana la ora 16:00, valoarea comenzilor era de 20,5 milioane de lei.

UPDATE 17.00 Clientii Fashion Days au cumparat de Black Friday articole vestimentare, incaltaminte, accesorii, cosmetice si home & deco in valoare totala de 20,5 milioane de lei, pana la ora 16:00, cu 47% mai mult decat anul trecut. Au fost comandate 200.000 de produse de la startul campaniei.

25% din totalul platilor a fost realizat cu cardul, iar 70% din comenzi au fost plasate direct din aplicatia de mobil Fashion Days, cei mai activi clienti fiind in segmentul de varsta 25 – 34 de ani, peste 56% din total.

In total, au fost inregistrate peste 1 milion de vizite pe siteul Fashion Days si in aplicatia de mobil.

Achizitiile speciale de Black Friday s-au mentinut in topul preferintelor clientilor, iar cele mai cumparate branduri de lux au fost: Valentino, Prada si Dolce & Gabbana.

Cea mai mare comanda a fost plasata pe desktop, in valoare de 14.500 de lei si a venit de la un client din Oradea, care a adaugat 30 de produse in cos. Comanda cu cel mai mare numar de produse a fost plasata din Bucuresti si a inclus 55 de articole.

Cele mai scumpe doua produse au fost doua genti de la Prada, la pretul de 7.590 de lei, respectiv 6.690 de lei. Cel mai ieftin produs vandut a fost un fard de pleoape in valoare de 5 lei.

Barbatii comanda mai mult de pe desktop: 47% dintre comenzile plasate pe desktop sunt facute de barbati, iar diferenta de 53%, de femei

Aplicatia a fost utilizata mai intens pentru achizitii de femei, care au plasat 60% dintre comenzi, barbatii – 40%

Cele mai vandute articole pe Fashion Days pana la ora 16:00:

  • Pulovere de femei, peste 18.000 de bucati
  • Geci, peste 12.000 de bucati
  • Pantofi sport de barbati, peste 8.000 de bucati
  • Cizme si ghete de femei, peste 8.000 de bucati
  • Ceasuri, peste 7.000 de bucati
  • Rochii, peste 6.000 de bucati
  • Genti, peste 3.500 de bucati

Fashion Days a pregatit peste 1 milion de produse de imbracaminte, incaltaminte, accesorii, cosmetice si home & deco, cu discounturi de pana la 90%, pentru campania de Black Friday din acest an. Clientii Fashion Days mai au la dispozitie 8 ore si 30 de minute pana la terminarea campaniei de Black Friday.

UPDATE 13.50 Pana la ora 13:30, cel mai scump produs vandut pe Fashion Days de Black Friday este o geanta Prada de 7.590 de lei, cumparata de un client din Bucuresti. Cel mai scump ceas, Longines in valoare de 6.490 de lei, a fost cumparat de un client din Iasi.

Top 5 cele mai scumpe produse :

Geanta Prada 7.590 de lei (1 bucata vanduta)
Geanta Prada 6.690 de lei (3 bucati vandute)
Ceas Longines 6.490 de lei (1 bucata vanduta)
Geanta Prada 6.378 de lei (1 bucata vanduta)
Ceas Rado 5.890 de lei (2 bucati vandute)

Special pentru aceasta campanie, Fashion Days a facute achizitii din categoriile bijuterii cu diamante, genti si accesorii de lux, de la branduri, iar clientii au raspund foarte bine - procentele in care stocurile s-a epuizat pana la aceasta ora fiind in majoritate de peste 50%:

Valentino - 80%
Burberry - 77%
Montblanc - 75%
Tissot - 50%
Jimmy Choo - 45%
Prada - 40%

Produsele pentru femei conduc in topul achizitiilor, fiind majoritare la acest moment, iar in topul preferintelor din punct de vedere cromatic sunt: negru, albastru, gri, maron, alb.

85% dintre comenzile de produse de lux au fost realizate in aplicatia de mobil si cele mai cele mai multe au fost plasate in primele minute de la startul campaniei in aplicatia de mobil, incepand cu ora 20:00.

Cele mai multe comenzi de lux au fost plasate din orasele: Bucuresti, Constanta, Brasov, Drobeta-Turnu Severin, Targoviste, Arad, Ploiesti, Timisoara, Mioveni, Oradea, Piatra Neamt, Valu lui Traian.

UPDATE 12.00 Black Friday a inceput la Fashion Days pe 16 noiembrie, la ora 20:00, in aplicatia de mobil, si la ora 21:00 in site, cu un numar record de vizite si comenzi plasate. Achizitiile speciale de Black Friday au fost in topul preferintelor clientilor. Valoric, 12% dintre produsele comandate pana la ora 09:00 au fost articole din categoria produselor de lux. Fashion Days a pregatit peste 1 milion de produse, cu discounturi de pana la 90%, pentru campania de Black Friday din acest an.

Fashion Days Black Friday 2017 in cifre:

  • De la startul campaniei si pana la ora 09:00, in aceasta dimineata, aplicatia si site-ul au fost vizitate de 650.000 de ori, in crestere cu 55% fata de anul trecut
  • 40.000 de clienti simultan in aplicatie si pe site, de 3 ori mai mult decat anul trecut, pana la aceasta ora
  • Varful de vizite in aplicatia de mobil a fost de 60.000 si in site a fost de 77.000
  • Au fost inregistrate 47.000 de comenzi, dintre care 75% au fost plasate direct in aplicatia de mobil
  • Valoarea comenzilor inregistrate pana acum este de 14 milioane de lei, in crestere cu 40% fata de anul trecut
  • 21% din totalul platilor a fost realizat cu cardul, 61% dintre acestea au fost cu VISA
  • Numarul de produse comandate este de 150.000, cu 50% mai mare decat anul trecut
  • Cele mai multe comenzi au fost plasate din orasele: Bucuresti, Cluj, Timisoara, Constanta, Iasi

Ce comenzi a livrat Fashion Days:

  • Cea mai mare comanda a fost plasata in aplicatia mobila, in valoarea de 8.554 lei lei, iar cosul a cuprins 3 produse
  • Cel mai scump produs vandut pana la ora 09:00 a fost o geanta Prada, cu pretul de 6.378 lei
  • Recordul de produse in cos apartine unui client, care a comandat 48 de produse intr-o singura comanda plasata in aplicatia de mobil
  • Valoarea cumulata a reducerilor pentru comenzile plasate pana la ora 9:00 este de 16 milioane de lei

Vanzari pe categorii vedeta:

  • Valoarea cumulata a comenzilor pentru produsele de lux este de 170.000 de lei
  • Peste 8.000 de comenzi au plecat deja catre clientii care au facut achizitii in primele ore de la startul campaniei
  • Top trei categorii de produse cu cele mai multe comenzi plasate: jachete, pulovere, rochii, cizme, ghete
  • Top branduri cele mai comandate: United Colors of Benetton, Trespass, Desigual, Diesel, Napapijri, Nike, Puma, Zee Lane, UGG, Pepe Jeans London
  • Timpul mediu petrecut pe site a fost de: 11 minute
  • Timpul mediu petrecut in aplicatia de mobil a fost de 20 minute

Update ora 10.45: Robert Berza, CEO la FashionDays.ro, ofera detalii despre vanzarile magazinului de fashion:

  • Un milion de produse am avut aseara. Dupa o ora am vandut 100.000 de produse - 2/3 din evenimentul trecut am facut in patru ore;
  • Am incurajat mult folosirea aplicatiilor - dupa 6 ore, 75% dintre comenzi au venit din aplicatie;
  • Unul dintre avantajele de a porni seara este ca ieri noapte, pe la ora 3, pornisera deja TIR-uri cu imbracaminte; unii clienti au primit, deci, deja, pachete;1/3 dintre comenzile pe FashionDays sunt realizate de barbati.
  • Cosul mediu de cumparaturi este de circa 320 de lei, de Black Friday 2017.
  • 44% conversie pe Android, in primele doua ore de la primirea push notification, la FashionDays.ro.
  • Se suplimenteaza stocul de produse "as we speak". De o ora am inceput sa suplimentam, urmeaza sa anuntam clientii prin push notification.
  • Avem doua valuri astazi - cel de acum, care va fi live in maxim o ora, si dupa-amiaza, ceva mai luxury.
  • Aseara am vandut peste suta de ceasuri; multe incaltari si mult in zona de casual sport.
  • 40.000 de oameni simultan la varful vanzarilor FashionDays.ro.

Startul a fost dat la ora 20:00 in seara de joi, pe aplicatia mobila, si la 21:00 pe www.FashionDays.ro.

Pana la ora 08:00, 77% dintre vanzari au fost realizate in aplicatia mobila.

Vezi aici live streaming de la sediul eMag.ro, FashionDays.ro si Flanco.ro!

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri