Magazinul online AMA Fashion a pregatit reduceri de pana la 75% de Black Friday la produse romanesti de imbracaminte si incaltaminte. AMA Fashion ofera reduceri de Black Friday la peste 3.500 de produse, pana pe 26 noiembrie.

Toate categoriile de produse din oferta AMA Fashion au parte de preturi reduse cu pana la 75% intre 17 si 26 noiembrie. Colectia include rochii, imbracaminte de toamna-iarna, genti si incaltaminte de sezon, plus articole potrivite pentru petrecerile si perioada sarbatorilor.

Surpriza acestui an va fi colectia capsula cu produse noi (peste 400 de produse) la reduceri foarte mari, pe care clientele le pot avea acasa in 24h, insa cele mai multe produse vor fi reduse intre 20% si 50%.

Magazinul de fashion pune la bataie produse in stoc cu livrare imediata, cat si produse care se vor realiza pe comanda, dupa masurile clientelor, in atelierele si fabricile din Romania.

Anul trecut, AMA Fashion a vandut de Black Friday haine de 60.000 de euro, dublu fata de campania de reduceri realizata in 2015.

Citeste si:
eMAG continua cu Crazy Days ofertele de dupa Black Friday
eMAG continua cu Crazy Days...

Daca in 2016 valoarea produselor a ajuns la aproximativ 200.000 de euro, anul acesta a crescut cu 10%: 220.000 euro este valoarea produselor incluse in campania de Black Friday, atat pentru cele aflate in stoc, cat si pentru produsele care se vor realiza pe comanda.

„Black Friday este una din cele mai bune ocazii pentru a creste vanzarile, mai ales in mediul online, cand majoritatea oamenilor prefera sa achizitioneze cat mai rapid si din confortul casei. Am stiut cum sa ne atragem si fidelizam clientii prin faptul ca de-a lungul anilor nu am crescut preturile inainte de Black Friday. Astfel, increderea clientilor a crescut, iar vanzarea de anul trecut ne-a depasit asteptarile, dublu fata de Black Friday din 2015’, a declarat Violeta Enescu, director de marketing la Ama Fashion.

Pentru AMA Fashion, Black Friday inseamna vanzari crescute si multi clienti noi: o crestere cu peste 225% a traficului fata de zilel normale si o triplare a ratei de conversie, adauga Violeta Enescu. ‘Estimam ca vom avea un numar mediu de produse per cos mai mare de trei produse”, explica Violeta Enescu.

Citeste si:
Patru tineri vand online haine in valoare de 200.000 de euro
Idei de afaceri: Patru tineri...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri