Esteto.ro – o afacere care s-a dublat de la an la an

In cei 5 ani de la infiintare, Esteto si-a dublat constant cifra de afaceri de la un an la altul. Dupa numai doi ani de existenta, afacerea a intrat pe profit, ajungand sa inregistreze in 2017 o rata de profit de 7%.

„Cand am decis sa-mi lansez propriul business, aveam deja o experienta semnificativa in marketingul online, datorita colaborarii mele ca afiliat cu nume cunoscute de branduri si magazine online din Romania. Experienta mea ca afiliat, dar si ca programator m-a ajutat sa pun bazele unui business sanatos in e-commerce, intr-o piata de altfel foarte competitiva si aglomerata”, a declarat Octavian Jomir, antreprenor si fondator Esteto.ro.

De-a lungul timpului, Esteto.ro, cunoscut initial ca "all beauty", a trecut si printr-un proces de rebranding, odata cu largirea gamei de produse distribuite: de la cosmetice profesionale 100% originale pana la consumabile dedicate saloanelor si chiar consumabile medicale.

Peste 200.000 de produse au fost vandute pana acum prin intermediul magazinului online esteto.ro.

VTEX intra in parteneriat cu...
Citeste si: Parteneriat in eCommerce: VTEX bate palma cu PayU

In prezent, business-ul Esteto inseamna o echipa de 16 persoane si peste 180 de branduri listate in magazinul online.

185 de lei – comanda medie a cumparatorilor de produse de infrumusetare in 2017

Cei mai avizi cumparatori ai produselor de beauty raman femeile, cu varste cuprinse intre 20 si 45 de ani, din marile orase ale tarii: Bucuresti, Constanta, Iasi, Timisoara si Pitesti.

In 2017, cele mai cautate produse din categoria de beauty au fost cele pentru ingrijirea parului si hair styling, conform datelor Esteto.ro.

In medie, romancele au cheltuit anul trecut 185 de lei pe o comanda de produse de infrumusetare si cosmetica, iar cea mai mare comanda online inregistrata pe esteto.ro in 2017 a atins valoarea de 4.400 de lei.

Inedit: Wall-Street.ro...
Citeste si: Inedit: Wall-Street.ro afirma, expertii eCommerce noteaza