„Rata noastra de retur este una destul de sanatoasa fata de comenzile pe care le trimitem in depozit, de 15-16%, pentru fashion e foarte jos, media pietei e mai sus. Pentru playerii din Vest, rata este de 35%-40%, pentru ca se incurajeaza foarte mult returul, dar tine si de faptul ca acea plata e asociata unui card si tot ciclul e mai sanatos”, a explicat Robert Berza.

Pe plan local insa, cash on delivery este in continuare preferata de romani, desi retailerii incearca sa incurajeze platile mobile. „Genereaza o crestere in tot ecosistemul care pune presiune pe toti, inclusiv pe client: atat timp cat o parte din coletele expediate nu mai ajung la client pentru ca se razgandesc, se intorc la noi si se pierde timp. Iar in momentul in care ne plangem de Black Friday ca livrarile sunt incetinite, e si din cauza ca e un volum artificial in piata, creat de faptul ca ii dam oportunitatea clientului sa dea o comanda si sa se razgandeasca fara sa anunte playerii din ecosistem”.

Partenerii ecomTEAM 2018:

Powered by FAN Courier

Wagner, Lidl: Angajam 100 de...
Citeste si: Wagner, Lidl: Angajam 100 de oameni pe zona de digital

Main partner: Vtex

Gold Partners: EasyPost

SIlver Partners: Banca Transilvania, RTB House, PayU, eMAG Marketplace, DWF, Twispay, Breslo,

Sponsori: Libris, CustomSoft, Gun Media, Answear, Bluegento, TBI Bank, Orange, Flowers by Magnolia

FashionUp vrea afaceri de 50...
Citeste si: FashionUp vrea afaceri de 50 mil. lei in 2018, in crestere puternica

Cu sprijinul Mercedes, Autonom Rent-a-Car si Mobila Dalin

Sursa foto: Ovidiu Udrescu