„Ne asteptam ca anul acesta vanzarile de ceasuri premium sa depaseasca 20% din totalul inregistrat pe WatchShop.ro. Achizitiile de ceasuri dintr-o categorie superioara de pret reprezinta o tendinta care se impune si in Romania si pe care o sustinem prin diversificarea portofoliului de produse si introducerea de noi branduri exclusive in shop. De asemenea, investitiile in servicii pre si post-vanzare, precum revizii gratuite, gravura laser, ambalarea produselor pentru cadou si returul gratuit timp de 365 de zile, care sunt tot mai apreciate de pasionatii de orologerie, vin sa sprijine vanzarile din aceasta categorie”, spune Dragos Diaconu, CEO WatchShop.ro.

Romanii vor ceasul oficial al Armatei Americane

Peste 15% din vanzarile de ceasuri premium de pe WatchShop.ro vor fi generate anul acesta de brandul american Ingersoll, ceasul oficial al Armatei Americane, adus in Romania, incepand din septembrie 2017, in exclusivitate, de WatchShop.ro. Cu o istorie de peste 125 de ani, brandul Ingersoll a fascinat milioane de oameni din intreaga lume si, mai nou, se bucura de apreciere si in randul romanilor.

De la inceputul anului, cel mai scump ceas Ingersoll vandut in Romania, in luna martie, unui client WatchShop.ro din Bucuresti, a fost un model de colectie, dintr-o serie limitata de 250 de bucati disponibile in toata lumea, la pretul de 2.710 lei.

Ceasul de buzunar The Trenton I04901 Radiolite de la Ingersoll este o replica a primului ceas produs de bradul american, in 1892, destinat, la acel moment, muncitorilor americani. Produsul original avea pretul de 1 dolar, echivalentul castigului obtinut de un american intr-o zi de lucru. Ceasul, cunoscut sub numele de Dollar Watch, a fost vandut in peste un milion de exemplare. In prezent, in Romania mai este disponibila doar o singura bucata din colectia The Trenton I04901 Radiolite.

Ceasurile, in razboiul modern...
Citeste si: Ceasurile, in razboiul modern al gadget-urilor: vor lua...

Ceasurile Ingersoll disponibile in site pot fi probate in showroom-ul WatchShop.ro din Bucuresti, dar si in barber shop-uri partenere din Cluj-Napoca, in magazine de imbracaminte si accesorii pentru barbati (Suvari si Urban Ties), precum si in cadrul salilor de sport pentru femei din reteaua Lady Fit.