„Primul reflex pe care il avem cand auzim de o firma, de un produs sau serviciu este sa cautam online informatii. Insa azi nu mai este suficient sa ai un site simplu, cu o prezentare generala, cu datele de contact ale firmei. Clientii isi doresc din ce in ce mai multe lucruri, in primul rand sa poata achizitiona online din cat mai putine click-uri, sa aiba informatii complete, sa vada review-uri ale produselor, sa intre in contact cu alti cumparatori si utilizatori. Blugento si BT vor sa dezvolte acest journey, in mod special pentru afacerile mici si mijlocii", afirma Daniel Szekely, Director Coordonator, Directia IMM si Microbusiness, BT

„Magazinul online poate fi realizat in mai putin de trei zile si include, printre altele, un design personalizat, complet adaptat oricarui brand si optimizat pentru dispozitivele mobile, suport tehnic dedicat, integrare cu furnizorii de servicii de curierat din Romania, dar si cu alti peste 100 de furnizori de servicii complementare, precum marketing, data analytics, email, soft-uri pentru optimizarea conversiei sau marketing automation”, declara Sandu Babasan, CEO Blugento.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont
Sursa foto: By William Potter / Shutterstock.com