Pentru dezvoltarea acestuia, Tremend a apelat la tehnologii pentru rezolvarea unor probleme de integrare atat a sistemelor Carrefour online, cat si a infrastructurii offline creata pentru preluarea comenzilor si pregatirea lor in hipermarketuri. Astfel, sistemul Click & Collect, cu cele doua dimensiuni ale sale - comanda online si ridicarea fizica din hipermarketuri a produselor- a reprezentat o provocare tehnica.

“Lansarea portalului unic Carrefour.ro consolideaza modelul de business pe care il abordeaza Carrefour in prezent, acela al omnichannel. Noul portal carrefour.ro devine unica interfata online in care clientii vor putea regasi, sub acelasi acoperis, intregul univers digital al Carrefour Romania”, spune Andrei Luchian, eCommerce Solution Architect Carrefour Romania.

Dezvoltarea segmentului Carrefour & Partenerii al platformei digitale a reprezentat o provocare din punct de vedere al scalabilitatii si accesibilitatii totale. Astfel, platforma reuneste zeci de parteneri Carrefour, peste 150.000 produse, sustinand totodata un numar de utilizatori in continua crestere. Produsele comandate online din aceasta sectiune pot fi livrate oriunde in tara sau ridicate din orice punct Click & Collect din hipermarketurile Carrefour, la nivel national, primul serviciu de acest tip pus la dispozitie de un retailer FMCG.

Patru idei de afaceri de care...
Citeste si: Idei de afaceri de care sa te ocupi de acasa