Clientii vor putea face cumparaturile online pe www.IKEA.ro – sau in magazinul IKEA Baneasa, sau prin telefon cu ajutorul angajatilor din call-center – si vor putea opta pentru livrarea produselor la Punctele de Colectare IKEA din Timisoara si Brasov. In acest fel, vor putea sa ridice personal produsele, in ziua si la ora la care doresc. Costul transportului este mai mic decat cel de livrare la domiciliu: numai 29 lei pentru pachete mici (sub 30 kg pe comanda) si 49 lei pentru coletele Cargo (peste 30 kg pe comanda), indiferent de dimensiunea si valoarea comenzii. Clientii care doresc sa beneficieze de livrarea la domiciliu pot face in continuare acest lucru, preturile aferente serviciului de livrare ramanand neschimbate (vezi linkul). Clientii nu vor gasi niciun produs IKEA expus sau disponibil pentru a fi cumparat direct din Punctele de Colectare, acestea fiind destinate exclusiv ridicarii comenzilor.

Punctele de Colectare a Comenzilor reprezinta un nou format prin care IKEA isi propune sa creeze o experienta de cumparaturi mai simpla si mai convenabila, la preturi si mai accesibile pentru clienti. Acestea vor fi situate in spatii usor de accesat cu masina sau mijloacele de transport public, pentru a fi cat mai convenabile pentru clientii IKEA. Noile Puncte de Colectare IKEA sunt spatii inchiriate si pot fi gasite in cadrul Magnolia Shopping Center, Strada Crisului nr. 18 – in Brasov, si respectiv in incinta Centrului Comercial Euro 2, Bulevardul Antenei nr. 4 – in Timisoara, cu orarul de functionare: 10:00 - 19:00, sapte zile pe saptamana. Procesul de recrutare a echipei IKEA care va lucra in cele doua Puncte de Colectare din Timisoara si Brasov a inceput deja. In aceasta saptamana, au loc primele interviuri, cu scopul de a avea cele doua echipe IKEA complete, de cate 4 persoane fiecare in cele doua orase, pregatite si instruite pana la inceputul lunii iulie.

„Pe langa deschiderea noilor magazine IKEA in orasele care fac parte din planurile noastre de expansiune, vrem sa cream o oferta multi-channel, cu noi formate care sa raspunda noilor asteptari de consum si noului stil de viata al consumatorilor, precum si noilor tendinte din retail. Serviciul de comenzi online IKEA este in crestere si ne dorim sa il facem si mai eficient. Prin urmare, am decis sa deschidem Punctele de Colectare pentru comenzi online din Brasov si Timisoara, precum si din Cluj. Astfel, clientii vor putea comanda online si vor avea optiunea de a-si ridica singuri comenzile livrate la unul dintre noile Puncte de Colectare IKEA, in cel mai convenabil moment pentru ei, si la un pret si mai accesibil ca pana acum”, declara Viviana Pavel – IKEA South-East Europe Real Estate and Development Manager pentru Romania, Croatia, Serbia, Slovenia si Ucraina.

IKEA lucreaza, de asemenea, la planurile de expansiune din Romania, iar cel de-al doilea magazin din Bucuresti va fi deschis la sfarsitul verii 2018.

Carrefour uneste toate...
Citeste si: Carrefour isi deschide Marketplace si uneste operatiunile online