4 Octombrie 2018

Nir Eyal, autorul "Hooked: How to Build Habit-Forming Products", vine la GPeC SUMMIT



Supranumit drept „The Prophet of Habit-Forming Technology” de catre prestigioasa publicatie M.I.T. Technology Review, Nir Eyal vine pentru prima data in Romania la GPeC SUMMIT – unul dintre cele mai mari evenimente de E-Commerce si Marketing Online, care se va desfasura la Bucuresti in zilele de 12-13 noiembrie 2018.

Nir Eyal scrie, ofera consultanta si preda despre intersectia dintre psihologie, tehnologie si business. Este autorul bestseller-ului „Hooked: How to Build Habit-Forming Products” – carte care a schimbat modul de gandire, strategia si comportamentul unora dintre cei mai cunoscuti antreprenori din intreaga lume.

Cartea este considerata un adevarat ghid despre cum sa creezi tehnologii si produse de care utilizatorii sa devina dependenti si este dedicata antreprenorilor, marketerilor, product managerilor si designerilor. Fondatorul The Next Web, Boris Veldhuijzen Van Zanten, spune ca este cartea despre care toata lumea din Silicon Valey vorbeste, iar Eric Ries – autorul The Lean Startup – o considera un must-read pentru toti cei interesati sa creasca engagement-ul clientilor.

Articolele publicate de Nir pe blogul NirAndFar.com au fost preluate – printre altele – de prestigioasele publicatii Harvard Business Review, TechCrunch si Psychology Today.

Nir Eyal preda in cadrul Stanford Graduate School of Business si Hasso Plattner Institute of Design (Stanford University) si este investitor in companii de renume despre care crede, cu adevarat, ca dezvolta tehnologii care schimba obiceiurile utilizatorilor: Eventbrite, Refresh.io (achizitionata de LinkedIn), Worklife (achizitionata de Cisco), Product Hunt, Marco Polo, Presence Learning, 7 Cups, Pana, Kahoot!, Byte Foods si Anchor.fm.

Alaturi de Nir Eyal, vor urca pe scena GPeC SUMMIT unii dintre cei mai cunoscuti experti internationali din domeniu: Brad Geddes (cel mai bun specialist in PPC), David Meerman Scott (cel mai bun strateg in Marketing si PR), Ross Simmonds (expert in Content Marketing) si Russel McAthy (expert in Attribution Modelling).

Lor li se vor alatura reprezentantii e-commerce-ului romanesc, printre primii speakeri confirmati fiind: Iulian Stanciu (CEO eMAG), Valentin Radu (Founder Omniconvert), Raluca Radu (Country Manager ANSWEAR.ro & Founder MTH Digital) si Andrei Radu (CEO & Founder GPeC).



Citeste si