Pentru a avea cresteri ale ratelor de conversii este important, in primul rand, sa nu astepti rezultate "peste noapte". Maria Caciur da doua exemple concrete de clienti care, dupa 7-8 luni, si-au crescut ratele de conversie chiar si cu 30+% (min. 6:25). Una dintre campaniile de succes este realizata chiar pentru operatorul telecom Orange Romania.

Pe de alta parte, exista si clienti care nici macar nu INCEARCA sa isi dezvolte business-urile, "si aici cred ca si managementul este responsabil, trebuie sa investeasca in oameni, sa ii educe. Inca avem acea mentalitate de "eu trebuie sa ma pricep la tot si toate", spune Maria. "Trebuie deschidere catre inovatie, lucruri noi sau pe care nu le-au mai facut pana acum. Dupa care, trebuie sa inteleaga ca partea de optimizare este un proces si nu poti sa iei o agentie si sa ai rezultate de maine. Cazurile de succes in cazul nostru, si avem destul de multi clienti care sunt cu noi de peste 3 ani, vin in momentul in care se creeaza o sinergie si colaborare din partea clientului".

Intrebata ce magazine online ii plac ca usability, interfata si, per total, ca proces de achizitie, Maria Caciur spune ca ii plac in special magazinele care transmit o nota umana, "se vede ca sunt oameni in spate si ca isi imbraca produsele intr-o poveste. De exemplu, Retroboutique - produsele lor au descrieri cu povesti, mobilier imbracat intr-o istorie", puncteaza Maria. Un alt business care a inovat si inoveaza este eMAG, la nivel de servicii.

Afla din interviul video ce planuri de expansiune are Maria Caciur pentru Omniconvert, dar si ce a invatat din anii de antreprenoriat.