Vivre, cel mai mare retailer online de home&deco din Europa Centrala si de Est, si-a eficientizat operatiunile in Europa prin deschiderea celui de-al doilea centru de procesare, in Slovacia, alaturi de partenerul sau logistic din regiune. Investitia in noul centru de procesare se ridica la aproximativ 1 milion de euro.

Cu o suprafata totala de 3.000 de metri patrati, noul centru logistic deserveste cinci dintre cele noua tari in care brandul Vivre este prezent: Slovacia, Cehia, Polonia, Slovenia si Croatia.

Proiectul aplica bunele practici si tehnologia centrului din Romania, cu optimizari personalizate, echipamente tehnice si fluxuri menite sa deserveasca atat procesarea produselor de mici dimensiuni (decoratiuni si accesorii), cat si a pieselor de mobilier si a altor produse de mari dimensiuni. Abordarea axata pe tehnologie face posibila implementarea si optimizarea unui lant logistic care porneste de la peste 1.000 de furnizori si ajunge la aproape 500.000 de clienti unici.

Noul centru logistic a presupus deja o investitie initiala de aproximativ 1 milion de euro in echipamente, infrastructura si marfuri, cu 50 oameni care asigura ambalarea comenzilor, controlul calitatii si livrarea coletelor in cele cinci tari, total independent de centrul de procesare din Romania.

Lantul de aprovizionare pentru centrul din Slovacia este integrat cu furnizorii de marfa si servicii start-to-end si reprezinta un hub important in ecosistemul Vivre. Pentru urmatorii doi ani sunt programate noi investitii care sa sustina cresterea volumelor procesate.

„Deschiderea unui nou centru de procesare in inima regiunii deservite a venit in mod natural, in contextul extinderii geografice din ultimii ani a vanzarilor Vivre in CEE. Perioada de livrare si calitatea produselor vandute pe site sunt elemente strategice ale experientei Vivre, noua investitie contribuind la eficientizarea timpilor de procesare si la o siguranta sporita a transportului. In Slovacia sunt deja gestionate jumatate dintre comenzile care inainte erau procesate in Romania, ceea ce ne ajuta sa fim mai aproape si sa consolidam increderea consumatorilor nostri din aceste piete”, a declarat Monica Cadogan, CEO Vivre.

Pana la deschiderea depozitului din Slovacia, comenzile pentru toata regiunea erau procesate si expediate din Romania. Noul proiect eficientizeaza fluxul, asigurand un timp de livrare mai bun si capacitate mai mare de depozitare – implicit, mai multe produse pe stoc, cu livrare in 3 – 5 zile lucratoare.

Deschiderea noului centru face parte din strategia Vivre de extindere in Europa, in acest moment platforma online deservind o piata de aproximativ 100.000.000 de europeni.

Vivre este un start-up romanesc de e-commerce si tehnologie lansat in aprilie 2012, care agrega intr-o singura destinatie produse de mobilier, decoratiuni, textile si accesorii colectate de la producatori din toata lumea. In prezent, Vivre este principalul retailer online din industria home&deco din Romania, operand vanzari in 9 tari din centrul si estul Europei: Romania, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croatia, Polonia si Grecia, adaugata in portofoliu in 2018.

Vivre are o oferta permanenta de peste 60.000 de tipuri de produse si un istoric de peste 3.000.000 de comenzi livrate cu succes.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri