Vivre oferă reduceri de până la 80%: pentru ce produse se aplică

Vivre lansează, începând cu 6 mai, o companie de reduceri de până la 80% la mobilier, canapele și folotii, textile pentru casă, accesorii bucătărie și dining, decorațiuni, covoare și articole lifestyle. Comenzile care depășesc 250 lei vor beneficia de transport gratuit.

Retailerul a înregistrat vânzări de peste 261 milioane euro, în nouă țări din Europa Centrală și de Est, în cei nouă ani de activitate.

Compania a ajuns la mai mult de 1,1 milioane de clienți și își propune să depășească un total de 1,4 milioane de clienți unici, care au achiziționat cel puțin o dată de pe platformele Vivre, până la finalul anului 2021.

În trimestrul I al anului curent, vânzările Vivre au crescut cu aproximativ 28% față de aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, linia de business Vivre Marketplace, lansată în 2020, care le facilitează retailerilor vânzarea de produse pe platformele Vivre, s-a extins și cuprinde în prezent peste 500 de furnizori.

În ceea ce privește numărul total de comenzi procesate în cei nouă ani, 6,3 milioane de pachete au ajuns la clienții din România și din celelalte opt țări în care operează compania, cele mai multe fiind distribuite în România, Bulgaria, Ungaria și Croația.

Citeste si:
Cum s-a adaptat Vivre ultimului an și care este ”marele câștig”...
Cum s-a adaptat Vivre...

Mobilierul a fost cea mai cumpărată categorie de produse, generând vânzări de peste 80 milioane euro.

Vivre a fost fondat în 2012 de antreprenori români, cu vânzări în 9 țări din centrul și estul Europei: România, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croația, Polonia și Grecia. Pe site-urile și aplicațiile mobile Vivre sunt disponibile peste 550.000 de piese de mobilier, decorațiuni, textile și accesorii, colectate de la furnizori din întreaga lume.

Sursa foto: Shutterstock
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri