Monica Cadogan, Vivre: 'Clienții noștri manifestă un interes deosebit pentru acest eveniment, iar noi facem tot posibilul să ajungem la ei exact atunci când au nevoie și să le oferim o experiență unică."

Știm că Black Friday este un efort din toate punctele de vedere pentru toate magazinele care aleg să îl implementeze anual. Cum se vede acest eveniment prin ochii angajaților dumneavoastră? Dar prin ochii clienților Vivre?
Într-adevăr, campaniile de Black Friday au un spirit aparte și implică eforturi în toate departamentele. Am început să ajustăm strategia de marketing, să pregătim serverele, stocurile, spațiile de depozitare, prețurile și produsele încă din vară, pentru că știam că anul acesta va fi unul cu totul și cu totul special și că vom înregistra un eveniment record.
Echipa Vivre a fost extrem de conectată la obiectivele de business în această perioadă. Am lucrat integrat pe toate componentele acestei campanii, astfel încât să ne asigurăm că miercuri seara, când dăm startul, avem tot ce ne trebuie..
Clienții noștri manifestă un interes deosebit pentru acest eveniment, iar noi facem tot posibilul să ajungem la ei exact atunci când au nevoie și să le oferim o experiență unică. Anul acesta conceptul umbrelă sub care intră toate acțiunile de comunicare și marketing este #doublejoy, filozofie care își propune să aducă un sentiment de dublă bucurie clienților Vivre. Te bucuri că schimbi decorul casei cu buget accesibil și achiziționezi unele dintre cele mai frumoase produse, la super preț.
Pe ce vă bazați când spuneți că vă așteptați la Black Friday record și care estimați că va fi valoarea totală a vânzărilor?
Sectorul de e-commerce a crescut exponențial anul acesta. Se vede și în piață, o arată și studiile, dar și datele noastre. Ne așteptăm să generăm vânzări de peste de peste 10 milioane de euro, respectiv o creștere de 80% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Cum s-a pregătit Vivre din punct de vedere logistic pentru această ediție de Black Friday?
După cum spuneam, am început să facem stoc propriu de produse încă din vară. În momentul de față avem un stoc dublu față de cel din aceeași perioadă a anului trecut, pentru a asigura o livrare rapidă a comenzilor. Odată cu creșterea stocului propriu, am fost nevoiți să suplimentăm și spațiile logistice, astfel că în prezent operăm în peste 23.000 mp de spații de depozitare.
De asemenea, tot în zona logistică, am investit anul acesta în echipamente de manipulare a mărfii, în automatizări (scannere, benzi conveioare, utilaje noi) și în amenajarea spațiilor de lucru, pentru o procesare mai rapidă a comenzilor.
Black Friday generează un trafic foarte mare pe site. Cum v-ați pregătit din punct de vedere tehnologic?
La nivel de tehnologii am venit cu o serie de optimizări pe care ni le doream de mult. Am mărit infrastructură pentru a susține de 3 ori mai mult recordul de trafic avut până în acest moment.
Optimizarea sistemelor vine ca parte integrantă a strategiei de dezvoltare Vivre. Avem o echipă cu o expertiză vastă în această zonă care s-a ocupat de rescrierea anumitor părți din sistem pentru a susține mai multe acțiuni pe secundă, de îmbunătățirea canalelor de comunicare cu clienții. În toamna aceasta a fost lansată noua aplicație Vivre, iar zilele trecute a fost introdusă o nouă funcționalitate - componenta de AR (Augmented Reality), care le permite clienților să poziționeze produsele în casele lor înainte de a le comanda.
Ce categorii de produse vor fi reduse de Black Friday? La ce să se aștepte clienții?

Vom avea reduceri de până la 90% la toate categoriile de produse. Noutatea de anul acesta este că vom lista o varietate de produse cu peste 50% mai mare față de cea de anul trecut, respectiv peste 350.000 de produse unice pe site. Acest lucru este posibil datorită componentei de business marketplace, pe care Vivre a lansat-o la începutul acestui an și unde sunt listate produse a căror perioadă de livrare până acum a fost în medie de 2 zile lucrătoare.

Ați suplimentat personalul în această perioadă?
Pe tot parcursul anului echipa Vivre a crescut substanțial, întrucât întreaga noastră activitate a fost și este mult mai intensă.
Pentru Black Friday am continuat să colaborăm și anul acesta cu partenerii cu care am construit deja o relație de încredere. Astfel, în zona de fulfillment, echipa a crescut cu peste 40%.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri