Romanii de la Sypher primesc o investitie de 300.000 de euro

Fondata in 2017, Sypher, companie care a dezvoltat o platforma de conformitate GDPR si a intrat puternic pe piata solutiilor pentru GDPR in decembrie anul trecut, a reusit in mai putin de un an sa finalizeze prima sa runda de investitii. Compania a primit o finantare de 300.000 de euro din partea fondului de investitii GapMinder si a unui investitor privat. GapMinder Venture Partners este cofinantat prin Programul Operational Competitivitate.

Platforma Sypher Suite ajuta companiile sa isi gestioneze eficient si intr-o maniera colaborativa procesul de obtinere si mentinere a conformitatii cu Regulamentul UE 679/2016 (cunoscut sub denumirea de GDPR) si sa identifice si corecteze erorile si omisiunile din documentatia privind activitatile de prelucrare de date personale.

Dupa cum spun si fondatorii, Cristian Badea si Mihai Ghita, povestea Sypher a inceput in 2016, anul in care Uniunea Europeana a publicat noul regulament pentru protectia datelor personale. Platforma Sypher Suite a fost creata dupa numeroase discutii si intalniri cu potentialii clienti, cu consultanti si cu firme de avocatura, pentru a ajuta echipele de conformitate sa implementeze noul regulament. In mai putin de un an de la lansarea sa in ianuarie 2018, platforma a ajuns sa sustina activitatile legate de GDPR intr-unele dintre cele mai mari companii din Romania, din domenii precum asigurari, retail sau telecomunicatii.

„Pana la sfarsitul anului avem in plan extinderea echipei tehnice precum si a celei de asistenta pentru clienti, adaugarea de noi facilitati in platforma software precum si pregatirea pentru intrarea pe noi piete din Europa si SUA, unde exista deja initiative de implementare a unei legislatii asemanatoare cu cea europeana”, explica Cristian Badea, co-fondator Sypher.

“O alta prioritate pentru noi este consolidarea parteneriatelor cu consultantii, companiile care asigura servicii de DPO si casele de avocatura ce folosesc platforma Sypher Suite pentru a gestiona mai eficient relatia cu clientii lor”, declara Mihai Ghita, co-fondator Sypher.

Citeste si:
Cum poate dezvolta Romania branduri internationale in IT&C
Cum putem dezvolta branduri...

„Investitia va ajuta Sypher in dezvoltarea accelerata a produsului si adaugarea de noi functionalitati, precum si in promovarea lui pe pietele europene”, a adaugat Cosmin Ochisor, partener GapMinder.

Pentru atragerea investitiei, echipa Sypher a parcurs un proces de pitching de aproape sase luni, investitia din partea GapMinder finalizandu-se in octombrie 2018.

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Setari Cookie-uri