Brandul de fashion Zara, detinut de gigantul spaniol Inditex, planuieste sa-si extinda operatiunile online in 106 tari prin intermediul unei platforme globale online, ajungand astfel sa fie prezent in 202 piete, atat prin vanzari online, cat si prin intermediul magazinelor fizice.

Mare parte din noile piete pentru Zara sunt din Africa si includ: Angola, Coasta de Fildes, Senegal si Ghana, desi platforma online intra in premiera si pe piete din Caraibe si Indonezia.

Reprezentantii Zara au declarat ca au capacitatea de a procesa comenzile online in cadrul magazinelor fizice din cele 96 de piete unde sunt prezenti. Centrul din Spania va functiona ca un hub de fulfillment pentru comenzile online ce vor livrate la destinatie in termen de 3 pana la 7 zile. Reprezentantii grupului de moda spaniol au mai spus ca, in mediul online, consumatorii vor putea face cumparaturi folosind metode de plata populare precum PayPal sau carduri de credit.

Mai mult, vanzarile online urmeaza a fi extinse in noi piete in urmatoarele luni, inclusiv in acele piete unde Zara detine deja magazine, unde vor dezvolta platforme online locale. Zara detine in prezent magazine in 96 de piete si este prezenta in ecommerce in 49 din aceste piete.

Vestea lansarii noii platforme globale in 106 piete vine la o luna dupa ce Pablo Isla, presedintele si CEO-ul Inditez, a declarat ca pana in 2020 toate brandurile Inditex vor fi disponibile oriunde in lume prin intermediul magazinului online, inclusiv in tari unde nu detin magazine fizice.

Citeste si:
Banca de Alimente devine Banca pentru Altcineva: ce poti dona
Crucea Rosie relanseaza...

Inditex isi vinde brandurile Zara, Zara Home, Bershka, Stravidarius, Massimo Dutti, Oysho si Uterque prin intermediul unei retele globale de 7.500 de magazine si opereaza online in 49 de tari.

Vanzarile online au crescut cu 41% in 2017 si au ajuns sa reprezinta 10% din vanzarile grupului. Principalul competitor, retailerul suedez H&M are 12% din vanzarile totale generate de mediul online.

Grupul spaniol Inditex detine 8 branduri si este cel mai mare retailer de fashion din lume. La nivel global, Inditex numara peste 7.500 de magazine in 96 de piete. Anul trecut, Zara a vandut pe plan local articole fashion de peste 174 milioane euro (795,9 milioane lei), in crestere fata de anul anterior, de la 152 milioane euro (686 milioane lei).

Citeste si:
INTERVIU cu seful Mega Image: Romanii cumpara influentati de emotii
INTERVIU cu seful Mega Image:...

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »



Citeste si
Paul Portner, Peek & Cloppenburg: Romania, a patra piata pentru noi