Anul acesta, luna noiembrie vine cu doua evenimente Black Friday la Bonami. Dupa experienta pozitiva de anul trecut, cand a existat o campanie speciala pentru piata romaneasca, in weekend-ul 17-19 noiembrie, anul acesta toate tarile unde magazinul online este prezent vor beneficia de reduceri importante in doua finaluri de saptamana consecutive, respectiv 16-18 si 23-25 noiembrie. Comparativ cu 2017, se asteapta o crestere de 100%, aceasta insemnand venituri de 1.200.000 de euro.

Vor exista 15 campanii cu peste 4000 de produse, special pregatite impreuna cu furnizorii. Reducerile vor fi spectaculoase, ajungand pana la 90%. Categoriile de produse vor fi variate, incluzand atat mobilier, cat si decoratiuni sau textile, iar campaniile vor fi similare in toate cele cinci tari.

Pentru Black Friday si pentru sezonul festiv s-au facut pregatiri speciale inca din vara, stabilindu-se detaliile cu furnizorii si planul pentru marirea personalului din depozit. Fiecare vineri din noiembrie a fost colorata la Bonami, existand campanii cu reduceri de 69% pentru Yellow Friday, respectiv 79% pentru Pink Friday.

"Noiembrie este luna pe care o asteptam cu nerabdare atat noi cat si clientii nostri. Anul acesta oferta disponibila in Romania este de doua ori mai mare fata de anul trecut. Sunt convins ca vom atinge tinta de vanzari prognozata", a afirmat David Siska, CEO Bonami.

Aplicatia Bonami

La un an de lansare, aplicatia aduce 7% din venituri si se bucura de 70.000 de descarcari, dintre care 25.000 in Romania. In 2019, Bonami doreste sa se regaseasca pe inca 50.000 de displayuri de telefon, iar nivelul veniturilor sa creasca la 10% din totalul realizat de companie. O caracteristica interactiva a aplicatiei este posibilitatea de a crea o incapere 3D in care sunt pozitionate piese de mobilier. Daca anul 2018 a insemnat lansarea aplicatiei pe toate pietele unde Bonami este prezent, 2019 va aduce dezvoltarea acesteia cu noi proprietati.

Promotie de Craciun

Ca si anul trecut, Bonami a lansat o promotie speciala pentru a rasplati clientii sai fideli: intre 1 noiembrie si 20 decembrie, pentru fiecare produs achizitionat, se acumuleaza un credit ce are aceeasi valoare cu pretul produsului. Incepand cu 24 decembrie si pana pe 31 decembrie, clientii pot folosi acest credit in cuantum de 20% din valoarea comenzii efectuate.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri