In ce ar trebui sa investeasca proprietarii de magazine online de fashion pentru a-si creste afacerea

Raluca Radu, country manager Answear.ro, unul dintre cei mai mari jucatori din piata de fashion online, ar recomanda proprietarilor de magazine online de fashion care vor sa isi creasca businessul sa investeasca si in promovarea brandului, nu doar in performance marketing.

“As investi acum cat timp piata nu este inca atat de aglomerata. Foarte curand vor avea de dus lupte cu jucatori mult mai mari si va fi mult mai greu sa isi faca vocea auzita, spune Raluca Radu.

Raluca Radu este speaker la Fashion ROute 2019, prima conferinta de business dedicata industriei textile si retailului de fashion. Vino sa o asculti pe Raluca Radu si pe ceilalti speakeri pe 21 mai, la hotel Sheraton. Inscrie-te gratuit AICI.

Cum va arata piata de fashion online in urmatorii ani

“Va creste automat. Noi avem inca un numar mare de oameni care nu comandasera fashion online niciodata pana anul trecut. Si odata ce vor vedea cat este de simplu si vor vedea ca au o gama mai variata din care sa aleaga, cu siguranta nu se vor putea opri. Va creste mult volumul de accesorii comandat online si aici ne vom mari si noi portofoliul de produse si va creste increderea in cumparaturile online de fashion, ceea ce va duce la faptul ca se vor comanda si marci premium, deci si aici ne vom diversifica oferta”, considera sefa Answear.ro.

Peste 5 ani, piata de fashion online va fi, probabil, categoria nr. 1 in e-commerce, va fi mult mai aglomerata si serviciile vor fi mult mai diversificate.

Citeste si:
What's next in fashion? Participă la Fashion ROute și află
What's next in fashion?...

Cat despre mixul potrivit de canale de vanzare, online vs offline, desi conduce un business exclusiv online, Raluca Radu crede ca retailul fizic de fashion va continua sa existe. “Cred ca offline-ul va fi despre experiente, nu despre stocuri de produse.Nu cred sub nicio forma ca online-ul va inlocui magazinele fizice, viitorul este clar omnichannel. Cred ca magazinele fizice vor renunta la stocuri, vor aduce stocurile doar la cererea clientului, cerere plasata online si ar trebui sa introduca alte servicii conexe in magazinele lor fizice”.

Intrat pe piata locala in urma cu 3 ani, Answear a vandut anul trecut articole de moda de peste 16 milioane de euro. 2018 a reprezentat o crestere substantiala de 75% fata de anul precedent, depasind cu mult rata de crestere de pe celelalte piete europene in care mai activeaza grupul Answear.

Answear este magazinul online originar din Polonia. Cu o istorie de 8 ani in piata de eCommerce europeana, grupul este prezent in tari precum Cehia, Ucraina, Ungaria, Slovacia si Romania. In Romania, Answear.ro ofera peste 300 de branduri de haine, incaltaminte si accesorii de la nume sonore precum Nike, Adidas, Under Armour, Tommy Hilfiger, Pepe Jeans, Diesel, US Polo, Guess, Trussardi, Calvin Klein sau Michael Kors, DKNY si New Balance.

Citeste si:
De la showroom la online: strategia afacerii de familie Alina...
De la showroom la online:...
Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Setari Cookie-uri